Skrillex, Diplo & Justin Bieber - "where Are Ü Now" - Drum


Jeppevk

Recommended Posts

Halløj trommeslagere!

 

Jeg kastede mig ud i at lave et anderledes drum cover, som jeg håber i har lyst til at tjekke ud.

Det er af nummeret "Where Are Ü Now" af Skrillex, Diplo (Aka. Jack Ü) og Justin Bieber.

 

Håber i kan lide det, selvom det er lidt anderledes ;-)

 

 

Mvh. Jeppe

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes generelt det er fedt - men i det stykke hvor du spiller half-time, vil jeg gerne have stortrommen ligger anderledes, og markere akkordskiftene på liftet.. Jeg tror måske det er en arbejdsskade - det du spiller er i hvert fald også fedt.

 

EQ'er du dig af med de gamle trommebeats? eller hvordan gør I det.

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes generelt det er fedt - men i det stykke hvor du spiller half-time, vil jeg gerne have stortrommen ligger anderledes, og markere akkordskiftene på liftet.. Jeg tror måske det er en arbejdsskade - det du spiller er i hvert fald også fedt.

 

EQ'er du dig af med de gamle trommebeats? eller hvordan gør I det.

 

Mvh

 

Tak skal du have Bertram!

Jeg tror det er lidt en smagssag, og der er sikkert også andre fede måder at gøre det på. Jeg synes bare det fungerede meget godt ;-)

 

De andre trommer (beatet) ligger der stadig. Det var også en udfordring, da det er programmerede trommer, så de ligger jo kniv tight med en masse forskellige hihats, samtidig med der ligger nogle trap beats. Derfor eksperimenterede jeg med mange forskellige rytmer i hihatten for at få det til at fungere i den første del.

Kom dog frem til at jeg ikke ville "erstatte" den trap hihat, men forsøgte istedet at komplimentere den med en forholdvis simpel hihat.

Og så synes jeg i øvrigt det er en rigtig god øvelse, at spille til programmerede beats da det kræver man ligger ret stramt for at det ikke lyder rodet.

 

Mvh. Jeppe :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man i øvrigt skulle have lyst, skal man være meget velkommen til at abonnere da jeg enligt synes det er meget morsomst og ikke mindst udfordrende at lave disse videoer, og forsøger at smide en video eller to ud en gang i mellem. :tu:

 

Mvh. Jeppe ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu