De Der Zultan, Er Det Fedt Nok?


HamFraEmbryo

Recommended Posts

Hej

 

Mit seneste Wuhan-china gik nu også til de evige bækkenmarker. Sådan går det jo med den slags. Så jeg skal have fundet et nyt. De har to 20" Wuhan-china'er nede i Drum City (jeg bor i Århus), men ingen af dem er noget ved. De er jo ekstremt forskellige sådan nogle.

 

Så jeg overvejer alternativer. Jeg har f.eks. kigget på sådan et Zultan Rock Beat China i 20":

 

https://www.thomann.de/dk/zultan_20_rock_beat_china.htm

Det ser jo meget fint ud, og eksemplet lyder temmeligt fedt i mine ører, ligesom prisen jo er herlig.

 

Men hvordan er konsistensen i Zultan-bækkener? Er den lige så ringe som med Wuhan, eller er det trods alt mere styr på det, når tysken har været indblandet? Kort sagt: Kan jeg forvente at det bækken, jeg får, lyder cirka som det i klippet?

Hvad er jeres erfaringer med Zultan?

 

Kunne sådan et her fra Masterwork være et godt alternativ?

 

https://www.thomann.de/dk/masterwork_20_custom_china.htm

 

Redigeret af HamFraEmbryo
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har et sultan '18 rockbeat china som jeg er vildt begejstret for - udløbsdatoen kender jeg ikke....endnu

Som modsvar til "sultanen" købte jeg et paiste pst 8 reflector '18 china som skuffede (i min smag) vildt 💩

Det skal nu, enten sælges billigt, eller smides efter den julemand der leverede det - godt nytår til alle i øvrigt 🍾

Link til kommentar
Del på andre sites

har diverse Zultan.. Aja, Caz og Rock Beat.

 

de er fede.. konsistente.. langt bedre end Wuhan.. på niveau med Zildjian og lignende.

 

Mit Rock Beat 18" crash lyder mindst så godt som et til den dobbelte pris..

 

det er jo Turkish der laver dem.. så det er ikke ukendte smede der laver dem..

Link til kommentar
Del på andre sites

Har et par forskellige Zultan-bækkener.. 2 crashes og et splash.. Det ene crash er ret diskant og kun godt til rock, synes jeg. De to andre lyder rigtig godt, og jeg er egentlig ret tilfreds med dem :)

Og ja, prisen er jo vanvittig billig!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu