Mr. Brownstone 4 Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 Mit lille band har optaget en video af os selv, der øver vores eget nummer "Coming Down". Stilen er nok nærmest garagerock/grunge - bedøm selv. Vi er bare glade amatører, og videoen er blevet til med de forhåndenværende midler. Hvad synes I om nummeret som sådan? (fraset teknik og stil - vi ved det halter lidt...) Link to post Share on other sites
søs 42 Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 Det' faktisk ik' så ringe endda ... (husk jeg er fra Vestjylland). Nummeret fungerer godt - og jeg er vild med forsangeren, som står i kjole og fyrer den af ... Link to post Share on other sites
Mr. Brownstone 4 Posted January 8, 2017 Author Share Posted January 8, 2017 Tak - ja hun er et stort aktiv for os. Link to post Share on other sites
Mr. Brownstone 4 Posted January 11, 2017 Author Share Posted January 11, 2017 Vi har lavet endnu en video - af vores eget nummer "Stuck In Overdrive"... Link to post Share on other sites
Recommended Posts