Transport Af Trommer I Ladcykel


Pelle_Nielsen

Recommended Posts

Jeg har en standard Christiania cykel. Det kan godt klemmes ned i hvis du har et par spændestropper til at holde fast og benyttet dig af tynde stativer. Jeg ville dog gerne have haft den store model der er 20 eller 30 cm længere, så ville det være nemmere.

 

Hvis du skal ud og invistere i en sprit ny chrisitaniacykel til 13000 kr så køb den med ekstra langt lad:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Helt sikkert, sad også lige og tænkte over det da jeg kiggede på ladcykler om man kunne spænde det fast og "stacke det" på en fix måde. Det er værd at prøve :) Kan du evt. sende et billede af hvordan du spænder det fast næste gang du pakker din cykel? Det ville være super fedt :)

 

Mvh Pelle

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bruger bare sådan nogle almindelige cykelelastikker med kroge i begge ender - de kan købes de fleste steder.

 

Det vil være en fordel at sætte nogle beslag på kassen så elastikkerne kan fasthæftes. Når jeg har pakket min cykel har de ikke være i kasser eller poser. Jeg vil generelt klart anbefale at finde en Christianiacykel med ekstra langt lad. Så burde der være fint plads:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu