Gaffa-Rester På Blue Bell Ride


HamFraEmbryo

Recommended Posts

Jeg har købt mig et brugt Paiste Blue Bell Ride.

 

Der er dog nogle klumper af gaffa-rester rundt omkring på det, som jeg godt kunne tænke mig at prøve at få af. Jeg har prøvet at kigge rundt på gamle tråde omkring hvordan man får sådan noget af og den generelle konsensus virker til at være noget med rensebenzin eller acetone.

 

Hvordan vil det interagere med den blå finish på mit lækre Paiste-bækken? Er der nogen af jer der har erfaring med at tage gaffa-rester af et Colorsound-bækken uden at man også tager farven af?

Link til kommentar
Del på andre sites

Limrester fra klistermærker og gaffa kan fjernes nemt med madolie. Jeg kan ikke forestille mig at det har nogen betydning for coloursound finishen.

 

Læg et stykke toiletpapir på for at holde olien fra at løbe af og hæld olie på. Lad det sidde i et døgn. Så kan limresten nuldres af som blød klæbefri gummi. Jeg har sågar renset trommeskind på den måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just what I should tell to say :rock:

Dog hedder det madOLJE ;-)

 

Limrester fra klistermærker og gaffa kan fjernes nemt med madolie. Jeg kan ikke forestille mig at det har nogen betydning for coloursound finishen.

Læg et stykke toiletpapir på for at holde olien fra at løbe af og hæld olie på. Lad det sidde i et døgn. Så kan limresten nuldres af som blød klæbefri gummi. Jeg har sågar renset trommeskind på den måde.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu