Ts Quiz #3


Rasmus Espersen

Recommended Posts

Som den glade vinder af TS Quiz #2 (http://www.trommeslageren.dk/forum/index.php?/topic/91226-ts-quiz-nr2/) har jeg fået æren af at oprette TS Quiz #3.

 

Præmien fra første runde, en påskeøl i Randers, samt præmien fra anden runde, en Tama Quick Lock i Hillerød, kommer med i denne rundes præmiepulje, hvor også en Ceres Top i Aarhus kan vindes.

 

For at få serveretten til fjerde runde af TS Quiz, så skal du blot svare mig på dette spørgsmål: Hvad er dog det, i centrum af billedet?

 

IMAG0999_zpsxeemwe7p.jpg

Redigeret af Rasmus Espersen
Link til kommentar
Del på andre sites

Mobning... Kan du ikke bygge en ekstra gulvtam til dit flotte stavsæt i stedet for at have så ret?

Nu skal jeg jo til at gøre op med mig selv, om jeg vil tegne en firkant eller en cirkel, når jeg kommer hjem...

sorry rasmus :oops:

og NEJ ikke fler trommer

lige nu :argh:

selvom det ville være blær med

en 16" gulvtam på sidebenet

:hmm: "point taken"

stor hilsen gert

Link til kommentar
Del på andre sites

sorry rasmus :oops:

og NEJ ikke fler trommer

lige nu :argh:

selvom det ville være blær med

en 16" gulvtam på sidebenet

:hmm: "point taken"

stor hilsen gert

 

Hæhæ, det gør skam ikke noget - nu slap jeg jo for at tegne og fortælle, fordi Dennis var så hurtig!

 

Fair nok. Det sæt er vist blær nok i sig selv. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat - det er virkelig et imponerende arbejde!

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Korrekt! Så blev den moralske sejrherre i runde 2 sejrherre i runde 3.

Tillykke! Du får serveretten til 4. runde, og så stiller jeg en kold Top frem til dig.

 

Jeg er så pisse sej!

 

Nu skal jeg bare tænke over hvad næste quiz og præmie skal være! Hmmm. Der går nok lige et par dage.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu