Ts Quiz Nr. 4


Dennis Hentrich

Recommended Posts

Jeg vandt jo Quiz nr. 3,(http://www.trommeslageren.dk/forum/index.php?/topic/91297-ts-quiz-3/), og med det retten til at lave Quiz nr. 4.

 

Ud over præmierne fra tidligere quizzer,(påskeøl i Randers, Tama Quick Lock i Hillerød samt Ceres Top i Aarhus) smider jeg en ægte vintage, Made in Denmark, Witco No504 tommestok i puljen! Går op til 24". Og den er altså lavet af Genuine Boxwood! Wow!

 

Her kommer spørgsmålet: Hvad er det på billedet:

Dims2.jpg

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

"Drejeskiveskive ting", som sidder nederst ved HiHat pedalen - til at stramme / løsne fjederen i HH stativet - efter behov

 

Er set på gamle Pearl stativer og vist også gammelt Ludwig

Redigeret af Dr.Mains
Link til kommentar
Del på andre sites

"Drejeskiveskive ting", som sidder nederst ved HiHat pedalen - til at stramme / løsne fjederen i HH stativet - efter behov

 

Er set på gamle Pearl stativer og vist også gammelt Ludwig

 

Nej. Jeg kan hjælpe og nævne at det ikke har siddet på et hihatstativ.

 

Slightly OT...har I asfalteret jeres køkkenbord?!?

 

Møtrikken har en ret stor diameter så et vis moment følger med funktionen. Jeg tænke en kontramøtrik til gulvspydet på et hihatstativ

 

Nej til begge ;-)

 

ahhhh! Det er jo et kabinet! Du har vel ikke syndet og bragt tonebaggear ind i en trommequiz, vel?

 

Selvom det kunne ligne mig, så er det ikke tilfældet. Forstærkeren er blot brugt som bord. (Det er vist også det mest fornuftige det har været udsat for i lang tid)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu