Hvad Er Dette For Et Sæt Og Hvad Er Det Værd?


Jonas1991

Recommended Posts

Hej allesammen!

 

Jeg har dette gule trommesæt stående i min kælder. Det lyder super godt, og jeg har virkelig været glad for det, men jeg spiller ikke mere, så jeg sælger det nu. Jeg aner til gengæld ikke hvad jeg skal tage for det, for jeg ved ikke rigtigt noget om sættet. Selv mærket er jeg i tvivl om. Jeg tror det er et Ludwig sæt fra en gang i 70'erne (i hvertfald lilletrommen er Ludwig kan jeg se), men jeg er sgu ikke sikker. Jeg er ikke en gang sikker på om de forskellige trommer originalt set hører sammen. Er der nogen af jer eksperter herinde der ved hvilket sæt jeg har at gøre med her, og hvor meget jeg kan sælge det for? Er der tale om et lækkert vintage sæt, eller er det noget jeg bilder mig selv ind? :)

På forhånd mange tak for hjælpen!

Link til billeder af trommerne: http://s345.photobucket.com/user/loljoneslol/library/?view=recent&page=1

VH
Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Tammer og lilletromme har Slingerland lugs og reifer. Det eneste på lilletrommen der er Ludwig er straineren samt seiding.

 

Stortrommen har Ludwig lugs og claws, men Slingerland tambeslag. Stortrommebenene ligner Tama.

 

Der skal billeder af kedlerne indvendigt for at kunne vurdere hvad mærke de er.

 

Værdi ved jeg ikke. Jeg er ikke ekspert i Slingerland.

Redigeret af Dennis Hentrich
Link til kommentar
Del på andre sites

Hey guys, mange tak jeres svar!

Okay, så der må siges at være en god sammenblanding af ting i det her sæt. Jeg må lige have kigget ind i kedlerne så, og få styr på om det er Slingerland eller ej :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Mangler mærkerne på Lille tam og snare.?

Hej Casper og tak for hjælpen!

 

Hmm det er jeg rimelig sikker på at de gør ja faktisk, men ikke helt sikker. De er pakket langt væk lige nu, så kan ikke checke det p.t. Er det et stort problem hvis de gør? Sættet lader til at være en blanding af mange ting anyways.

 

Okay 6000kr. helt klart, det lyder fint nok. Er det hvad du ville tage for trommerne alene, eller skal jeg sælge stativer med til den pris? Dumt spørgsmål måske... jeg ved sgu ingenting om gear desværre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Læg billeder op af alt dit gear så får du hjælp:).

 

Hvis badges mangler så er det negativt for prisen. Det ser desuden ud til at der er mikrofonstik i dem? Det er heller ikke super for prisen. Når det er sagt er det fede kedler:).

 

Har du billede inde fra kedlerne:).

 

Har du nogle bækkener?

Link til kommentar
Del på andre sites

Læg billeder op af alt dit gear så får du hjælp:).

 

Hvis badges mangler så er det negativt for prisen. Det ser desuden ud til at der er mikrofonstik i dem? Det er heller ikke super for prisen. Når det er sagt er det fede kedler:).

 

Har du billede inde fra kedlerne:).

 

Har du nogle bækkener?

Okay klart, altså inde på den side under forum der hedder mit gear? :)

 

Ja okay det giver mening, jeg må lige have hevet dem frem og checket dem igen. Og få mig nogen billeder af kedlerne inde fra.

 

Yes, jeg har masser af bækkener, og indtil flere sæt. Bruger bare ikke det her :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu