Gandrum 24 Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Hej TS'er Jeg overvejer at købe en Buttkicker, men er i tvivl om hvilken model jeg skal købe. Hvad kan anbefales og hvilken forskel er der på de forskellige modeller på markedet? På forhånd tak for hjælpen /Gandrum Link to post Share on other sites
Gravengaard 23 Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 (edited) Porter and Davies - også den dyreste løsning, men klart den der er fedest. Der sidder du direkte ovenpå på højttaleren så at sige og har ikke en ekstern motor siddende udenpå stolen, så transport er nemmere. Om du vælger BC2 modellen eller Gigster er lige meget, de giver det samme spark i rumpetten, BC2 har bare lidt flere features, som jeg personligt finder overflødige. Jeg bruger Gigster Jeg er sikker på Olevraa og Lars Frimodt vil give mig ret Edited May 8, 2017 by Gravengaard Link to post Share on other sites
UlfN 113 Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Hvad er det der skaber et behov for "butt kick"? Jeg har feks. aldrig følt nogen trang til noget der vibrerer mine baller når jeg spiller. Heller ikke da jeg spillede el-trommer. Så hellere noget indbygget halløj i ryglænet der kunne massere ryg og lænd -Ulf 1 Link to post Share on other sites
Gandrum 24 Posted May 8, 2017 Author Share Posted May 8, 2017 Tak for feedback, men er der andre modeller på market..? - hvis man springer over den dyreste løsning 1 Link to post Share on other sites
Lars Frimodt-Møller 97 Posted May 12, 2017 Share Posted May 12, 2017 Tak for feedback, men er der andre modeller på market..? - hvis man springer over den dyreste løsning Har skrevet noget i den anden tråd Men tjek youtube diy tactile transducer Link to post Share on other sites
Recommended Posts