Trommelærer


Jonas Haaf

Recommended Posts

Jeg kommer sgu' nok til at spille lidt igen, selv om jeg havde lagt det på hylden, men...

Denne gang skal det være noget andet. Tanken er, at jeg starter mere eller mindre forfra og får styret de basis ting af, jeg har sprunget over så mange gange.

Det jeg leder efter, er en gammeldags lærer med fast undervisning, lektier, noder osv., men det skal selvfølgelig være en der kan sine ting.

Jeg har spillet on and off de sidste 30 år og leder ikke efter en halvstuderet røver, men en der ved hvad der skal prioriteres.

Jeg har haft timer hos et par prof'er hist og pist, men oftest tager de den bare på rutinen og hyggesludrer for resten. For mig, giver det ikke meget mere, end at læse et nummer af modern drummer. Det er bare en del dyrere.....

Nogen bud på en god kandidat ?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jonas

Jeg vidste at du ikke kunne undvære trommerne, så velkommen tilbage til :tu:

Måske det vil hjælpe at du fortæller lidt om hvad det er du mener at du ikke har lært godt nok. Teknik, koordination, groove, improvisation…?

Hasse

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg går hos en fyr der hedder Christopher, han er super flink, og virkelig dygtig! Han har gået på Berklee, og kan helt sikkert lære dig om både groove, noder og teknik (det har han hvert fald gjort med mig). Hans expertise er jazz og funk, skriv hvis du vil ha hans nummer (undervisning er i københavnsområdet) :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har fået en time af Søren Frost engang. Han er god og kan anbefales, da han virkelig kan tæve dig igennem alle basics og nodelæsning.

Ellers kunne du måske prøve Niclas Campagnol. Kender ham kun vagt, men ved, at han er en teknisk nørd udover det sædvanlige. Jeg tror i den grad, at han kan hive dig igennem den gamle skole. Du skal måske bare sige, at han kan gemme røverhistorierne til en anden dag :-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu