Anmeldere søges


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

Jeg fik den ide til siden her, at lave et lille anmelderteam. Ved at have tre forskellige trommeslagere til hver især at anmelde samme produkt (med hver deres for/imod), håber jeg det kan give et mere nuanceret billede af den pågælende vare.

Jeg forestiller mig, at formatet til gengæld bliver lidt mere kortfattet end almindelige anmeldelser (da man skal tre igennem).

Er der folk her på siden der er friske på opgaven?

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, HenrikHougesen skrev:

Det kunne være godt være noget for mig.

Hvor ofte skal der anmeldes produkter?

Hvor lang tid har man til at teste og anmelde produktet?

Det vil ret sikkert være on/off i perioder. Hvis det bliver en succes, kan man jo godt forestille sig at flere er interesseret i at få anmeldt udstyr. Men tænker at det må være lidt et forsøg i starten, for at se om det fungerer for alle involverede parter :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, henrikrathje skrev:

Jeg tester gerne.. er pt mest i studie sammenhænge.. skal i studiet 2-3 gange i september feks.

skal nok lige sige at test af komplette trommesæt næppe er mig.. da jeg mest laver studie ting pt. så kan jeg ikke skifte til et nyt sæt.. den risiko kan jeg ikke ta.  Men bækkener, dimser, stikker, lilletrommer, osv er fint.

 

måske man skulle melde sig til kategorier af tests?.. så ka man vælge dem man er kompetent til, og ikke mindst har mulighed for at teste.

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu