Istanbul Agop - det du'r ..!


søs

Recommended Posts

Langt om længe har jeg samlet mig et komplet "Istanbul Agop" bækken-sæt. Det skal med mig på job i aften for første gang ... størrelser er nok lidt usædvanlige, men de passer perfekt til mig: 13" hi-hat, 14" + 16" crash og 18"ride ...

Det lyder SÅ godt i mine ører - og prisen har heldigvis ikke flået min porte'mon'næ helt i stykker ...

Og sættet nedenunder bækkenerne er - som sædvanlig - de fede "Rathje Drums" ... dertil Premier 14x8" træ-snare ...

Freelance trommeslagers billede.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo, de levede fuldt ud op til forventningerne - særlig 18" ride, som osse kan crashe - og hi-hatten der kan spilles åben uden at overdøve alt. Det giver lige lidt extra effekt - uden det fylder extra (skal helst være minimalisktisk = hurtig opstilling og nedtagning).

Og jo da, det er spejlvendt - ligesom min hjerne er det ....

Redigeret af søs
Link til kommentar
Del på andre sites

Istanbul Agop laver fantastiske bækkener - jeg har i de seneste 4-5 år ikke spillet på andet og jeg har efterhånden været igennem en del forskellige bækkener fra en række forskellige serier, som alle har været fantastiske på hver deres måde. Der er stor variation mellem to af det samme bækken, men jeg synes virkelig der er langt imellem "svipserne" hos Agop.

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Har ellers altid sværget til de røde Paiste 2002 - siden første køb i 1976.

Men - efter at være faldet over Agop-serien omkring år 2008, har mine ører åbenbart skiftet karakter. Elsker den "bløde, brusende" klang fra Agop - 2002 er nærmest blevet for "hårde" i lyden til mig efterhånden.

Redigeret af søs
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu