Suwalskis Latin Quarter kom i finalen til Jazzaktion


conguero

Recommended Posts

Mit orkester Suwalskis Latin Quarter spillede i løbet af 2017 koncerter i bl.a. København, Skørping og Skive.

Til Næstved Jazzklubs jubilæumskoncert var vi så heldige, at vi blev bedt om at udvide besætningen til 7 musikere og nogle showdansere. Det resulterede i ikke mindre end to videoer om orkestrets virke. Del en video med fokus på Jazzklubbens samarbejde med den lokale danseskole. Der næst en som fortæller om bandets unikke danseworkshop, der fokuserer på at få den levende musik tilbage i danseundervisningen.

Videoerne blev en del af mit bidrag til Jazz Danmarks konkurrence ”Jazzaktion”, og jeg blev meget glad, da jeg blev bedt om at lave et oplæg til finalen i Aarhus. Jeg lavede to oplæg på hver 10 minutter, hhv. før og efter at deltagerne på Jazz Danmarks Årsmøde gik i grupper for at arbejde med mine og de andre deltageres idéer. 

Hvis du vil læse min power point præsentation fra Jazz Danmarks årsmøde, så kan den downloades her.

Du kan se mere om mit orkester, ved at følge linkene i orkestrets nyheds mail, som du kan Læse her.
Obs. Læses bedst i Internetexplorer.

Ahi Na' Ma'
Peter S.
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu