2 af verdens bedste


Gandrum

Recommended Posts

Hej TS'er

I denne uge har Danmark haft besøg af 2 af verdens bedste trommeslagere på hver sit område - tænker her på Simon Phillips og Zach Danziger. Jeg havde fornøjelsen af en koncert med Simon og hans band i Hobro, hvilket var en fantastisk koncert på alle fronter :-)

Desværre fik jeg ikke oplevet Zachs tromme clinic i København, men den har sikkert været god :-) 

Måske jeg har overset det, men ellers undre det mig meget, at DK's førende trommesite ikke nævner disse begivenheder med et ord, da det trods alt ikke er hver dag at så prominente navne kommer til landet. Bare en tanke, og ellers god søndag ;-) 

/Gandrum

 

Redigeret af Gandrum
Link til kommentar
Del på andre sites

Arh, jeg skrev da lidt i tirsdags: 

Men - det' da korrekt, at der ikke sker meget på denne side mere. Og det skønt Gunnar efterlyste folk til at skrive forskellige anmeldelser - både af gear og musikere. Men en side som denne her bliver aldrig bedre, end de mennesker (os), der skriver herinde - og her er det gået meget i stå, siden Gunnar opdaterede siden, desværre ....

Redigeret af søs
Link til kommentar
Del på andre sites

Hmmm... det er jo ikke fordi der helt er stilstand på trommeslageren.dk. Men der prioriteres bare anderledes i forhold til hvad der bliver lagt i ud på sitet, hvilket jeg synes er mærkeligt når navne som ovenstående kommer til landet.

I min verden er det jo nærmest selvskreven, at så store kanoner bliver prioriteret højt på en hjemmeside om og med trommeslagere :-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu