Mit nye sæt, valg af nye skind


Kloster

Recommended Posts

Jeg har netop købt dette skønne sæt.  Jeg vil gerne have nye skind på. Er valg af skind en individuel smagssag eller er nogle skindtyper bare bedre end andre? Vi spiller funk, blues og rock. Vil gerne have nogle af jeres kvalificerede input til valG

ec732dfa-7322-4bc1-988d-b0da75219b65

Å

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kvalitetsmæssigt er der vist ikke den store forskel på de dominerende mærker - Aquarian, Evans og Remo. Det er primært et spørgsmål om smag og præferencer.

Jeg ville vælge Coatede Remo Ambassador eller Emperor (lidt tykkere og mere kontrolleret lyd) til tammer og Ambassador til lilletrommen, PS3 eller PS4 til stortrommen. Ambassador som bundskind. En kombination der virker til det meste…

Slagtøj Centret og Drumcity plejer at være billigst.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Hasse Tang skrev:

Kvalitetsmæssigt er der vist ikke den store forskel på de dominerende mærker - Aquarian, Evans og Remo. Det er primært et spørgsmål om smag og præferencer.

Jeg ville vælge Coatede Remo Ambassador eller Emperor (lidt tykkere og mere kontrolleret lyd) til tammer og Ambassador til lilletrommen, PS3 eller PS4 til stortrommen. Ambassador som bundskind. En kombination der virker til det meste…

Slagtøj Centret og Drumcity plejer at være billigst.

Super - tak for dit input

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu