Kawai and Sons søges


Sortcykel

Recommended Posts

Hey! Jeg har en stortromme 20" som jeg fik som del af et bastard-sæt jeg købte for et års tid siden. Det er en Kawai and Sons og jeg ønsker mig matchende tammer og evt snare afhængig af prisen. Gerne i ok stand, lidt pitting er ok:) Håber nogen har noget liggende :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej SORTE CYKEL

 

….. det bliver nok lidt op ad bakken, det er sjældent at man finder disse  sæt til  salg org. De er japanske fra slut 60érne...

 

Jeg  har  et org. 22-13-16 og 14 woodsnare. med org. coating.

Derudover et 20-13-16, uden coating, hvor de slidte kedler er blev rettet i kanter og  sprøjtelakeret granitmaling "rock". 

Enten skal du være heldig at finde et komplet sæt, eller forskellige løse kedler, du kan male eller omcoate - så det er ens.

Ps. jeg har ikke løse kedler liggende...

 

Hilsen Jørgen

Link til kommentar
Del på andre sites

Dem har  jeg   set  nogle stykker af - men ikke helt komplette sæt på DBA. Det er  nok et ældre udgave - og lidt billigere.

Prøv om du  kan finde  en løs side tom og gulvtom, og så få dem malet eller coated  ens.

I øvrigt var dette grønne sæt så falmet pga. sol, at coatingen var gennemsigtig /hvid. Underbeslagene var der dog grønt. Så alle beslag har været afmonteret /renset. Coating  der var monteret med dobbelt klæb tape har været lusket af, hvorefter kedler er blev slebet på inderside - og yderside - malet mintgrøn, og coating lagt på igen. Det var nærmest som en finkirurgisk "hudtransplantation", så den grønne farve nu skinner igennem  coatingen. Det var "opadbakken" og gør det aldrig mere :-)    Held med dit projekt !!

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, basse36 skrev:

Det er super flot Jørgen. Hvordan går det med de gamle "tyskere" du fik af mig?

Godt nytår

Erik

Hej  Erik....TAK - troede ikke du  var her mere, sendt  sig SMS/tlf. besked og mulig også mail  med TAK for stortromme - men intet hørt ?.Det  hele ligger  adskilt og hardware er renset, og kedlen er slebet, og fandt så ud af, at man måske kunne få noget rigtig (dyrt coating) aquamarine glitter, og omcoate den. Så den passer til   noget jeg hr i forvejen. Så den er ikke glemt, men på overvejelsesstadiet, skal bare være sikker på nuancen de har i Tyskland- St-drums.

 

Hilsen Jørgen 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/12/2018 den 10:45 , Dr.Mains skrev:

Hej  Erik....TAK - troede ikke du  var her mere, sendt  sig SMS/tlf. besked og mulig også mail  med TAK for stortromme - men intet hørt ?.Det  hele ligger  adskilt og hardware er renset, og kedlen er slebet, og fandt så ud af, at man måske kunne få noget rigtig (dyrt coating) aquamarine glitter, og omcoate den. Så den passer til   noget jeg hr i forvejen. Så den er ikke glemt, men på overvejelsesstadiet, skal bare være sikker på nuancen de har i Tyskland- St-drums.

 

Hilsen Jørgen 

Hej Jørgen.

Det har desværre været lidt svært i en periode. Derfor har jeg nok misset det du har sendt mig. Glæder mig sættet stadig lever endnu.

*Godt nytår Jørgen

Mvh

Erik

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu