Henrik H.

Blicher, Hemmer, Gadd

Recommended Posts

Gå ind og hør Michael Blicher, Dan Hemmer og Mr. Steve Gadd hvis de kommer forbi i nærheden af hvor du er.
De spiller super lækkert og det svinger max. Og så er Mr. Steve Gadd bare så cool på det trommesæt.

Årets første koncert i DK var her til aften på Sønderborghus, og det kan varmt anbefales.

I morgen er det Køge...

• Like 1

Jeg så & hørte dem i Køge i går, super koncert. Gadd har en fantastisk ro og et imponerende overskud i sit spil. Og så spiller de to danske sidekicks altså også virkelig godt. Jeg kunne måske have ønsket mig at de gav den lidt mere gas nogle gange - det meste af koncerten bliver holdt relativt afdæmpet, men det er jo en smagssag. Klart anbefalelsesværdigt!

På 16/2/2019 den 09:59 , Hasse Tang skrev:

Jeg så & hørte dem i Køge i går, super koncert. Gadd har en fantastisk ro og et imponerende overskud i sit spil. Og så spiller de to danske sidekicks altså også virkelig godt. Jeg kunne måske have ønsket mig at de gav den lidt mere gas nogle gange - det meste af koncerten bliver holdt relativt afdæmpet, men det er jo en smagssag. Klart anbefalelsesværdigt!

Meget samme oplevelse herfra - hørte dem i går aftens (søndag) i Musikhuset Århus :tu: