Blicher, Hemmer, Gadd


Henrik H.

Recommended Posts

Gå ind og hør Michael Blicher, Dan Hemmer og Mr. Steve Gadd hvis de kommer forbi i nærheden af hvor du er.
De spiller super lækkert og det svinger max. Og så er Mr. Steve Gadd bare så cool på det trommesæt.

Årets første koncert i DK var her til aften på Sønderborghus, og det kan varmt anbefales.

I morgen er det Køge...

  • Like 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg så & hørte dem i Køge i går, super koncert. Gadd har en fantastisk ro og et imponerende overskud i sit spil. Og så spiller de to danske sidekicks altså også virkelig godt. Jeg kunne måske have ønsket mig at de gav den lidt mere gas nogle gange - det meste af koncerten bliver holdt relativt afdæmpet, men det er jo en smagssag. Klart anbefalelsesværdigt!

Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/2/2019 den 09:59 , Hasse Tang skrev:

Jeg så & hørte dem i Køge i går, super koncert. Gadd har en fantastisk ro og et imponerende overskud i sit spil. Og så spiller de to danske sidekicks altså også virkelig godt. Jeg kunne måske have ønsket mig at de gav den lidt mere gas nogle gange - det meste af koncerten bliver holdt relativt afdæmpet, men det er jo en smagssag. Klart anbefalelsesværdigt!

Meget samme oplevelse herfra - hørte dem i går aftens (søndag) i Musikhuset Århus :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu