Snare anbefaling


Kristoffer Bach

Recommended Posts

Når dit budget ikke er højere ville jeg klart gå efter noget brugt. Se om du kan finde en Yamaha stage custom, eller en af deres stål-lilletrommer, de lyder godt, og du får ret meget for pengene....

 

.... når det så er sagt, så ville jeg spare lidt ekstra op, og så købe noget rigtig fedt. For mellem 1000-1500 kan du være heldig at finde en brugt Acrolite, og så har du en lilletromme du kan spille på resten af livet :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for svar.

Du har selvfølgelig ret i at man kan få meget mere for pengene med en Ludwig eller andet, mit problem er bare at mit sæt ikke er specielt godt, og jeg egentlig heller ikke har spillet i særlig lang tid, og tænkte der, at man kunne give det en væsentlig opgradering med en bedre lilletromme, end den Peace snare jeg fik med sættet. Derfor tænkte jeg at det ville være dumt at bruge flere penge på en enkelt lilletromme. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ville vælge en Pearl Export lilletromme....en fabriksny fra Thomann....koster ca 589 kr + Porto...så den ryger lidt over dit budget...til gengæld skulle de være gode....jeg skal selv have sådan en når jeg har råd...da den Pearl lilletromme jeg jar nu...er noget skrammel at spille med:)....den passer ihverfald ikke til mig:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu