Mine nye Canopus!


drumkid

Recommended Posts

Kære Alle,

Bliver altså lige nød til at fremvise mine helt nye Canopus RFM series! whaat!

Jeg har været så heldig at blive Canopus endorser og jeg må sige, jeg er tilfreds! De er både flotte og lyder fantastisk!!

Læg også lige mærke til de nye letvægts stativer fra Yamaha HW3... De vejer ingenting. Jeg kan bære ALT min hardvare i en pose med én hånd - badass! B)

God sommer! :)

Kh. Daniel 

IMG_0333 h.jpg

IMG_0329.jpg

66109922_422686921912923_9116789730460041216_n.jpg

Redigeret af drumkid
Link til kommentar
Del på andre sites

Ser godt ud.

Lidt specifikationer ville være på sin plads - stortrommen ser lidt klejn ud foran den mandsperson på billedet. Men den har dog 2 x 10 lugs, så helt lille er den nok ikke ...?

Tror du, et sådant nyt Yamaha-letvægtsstativ kan bære både en 10" tam OG et 16" bækken? - eller 20" Ride OG 18" crash.

Redigeret af søs
Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for beskeden SØS!

Det er et RFM (Maple series)

14x18 Stortromme 

8x12 Tam

13x14 gulvtam

Lilletrommen er fra deres THE MAPLE series 5.5 x 14

De nye stativer virker faktisk ret stabile. Jeg tror godt du kan montere en tam. Jeg har selv tænkt på det samme, men bruger bare et lilletrommestativ indtil videre...

 

Kh. Daniel 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Er nødt til at spørge af nysgerrighed....er det bare et almindeligt lilletromme stativ man bruger til tam tamerne ????.:-)...jeg har nemlig nogle tam tamer fra Pearl...som er høje i det...og har flere gange overvejet at sætte dem op på lilletromme stativer i stedet for...lige nu hænger de fast med nogle “klemmer” på bækkenstativerne...da jeg ikke kan få dem langt nok ned i højden til mit behov...sidder de ikke længere fast på min stortromme:)

Redigeret af Annefan
Link til kommentar
Del på andre sites

Mange tak Hasse!

Ja, måske du har ret... De virker ret tykke, men det er jo letvægtsstativer, men tænker det skal prøves, tror ikke de knækker så let :)

 

AnneFan, Ja du kan bare prøve med almindelige lilletrommestativer! 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu