Jasob 2 Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Kære trommeslagere. Jeg var i Lundgaard Studio for et par uger siden hvor vi indspillede denne live session.https://www.youtube.com/watch?v=OELSImIbqb0 Det ville være fedt hvis i vil give det et lyt. Lidt om trommerne: Jeg spiller på et Ludwig Stainless steal. 24", 18" og 14". tammerne er med powerstroke 4 på slagsiden. Stortrommen har et Powerstroke 3 clear dotted. Jeg synes selv de lyder skide godt. Min lilletromme er en Ludwig Psychedelic red 14*5/5 mener jeg. Jeg har lagt en tyndt udklippet skind på lilletrommen får at give den lidt mere smæk. Min Hihat og mit effekt bækken er ude fra Jes af i DRSdrums. Crash bækkenet er et avantgarde bækken. Dog et jeg rigtig gerne vil have byttet ud. Lad mig endelig høre hvad i har at sige. Med Venlig Hilsen Jacob Kehlet Pallesen :) Link to post Share on other sites
Mads Valther 316 Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 Fedt. Tak for lyttet! 1 Link to post Share on other sites
søs 42 Posted August 10, 2019 Share Posted August 10, 2019 (edited) Det lyder da fedt - en god blanding af moderne og "vintage" lyd! Og Lundgaard Studio er et fantastisk sted. Fedt udstyr i fede lokaler - i en dejlig lokalitet med skøn natur. Edited August 10, 2019 by søs Link to post Share on other sites
Jasob 2 Posted August 10, 2019 Author Share Posted August 10, 2019 På 8.8.2019 den 15:21 , Mads Valther skrev: Fedt. Tak for lyttet! Det var så lidt. Link to post Share on other sites
Jasob 2 Posted August 10, 2019 Author Share Posted August 10, 2019 4 timer siden, søs skrev: Det lyder da fedt - en god blanding af moderne og "vintage" lyd! Og Lundgaard Studio er et fantastisk sted. Fedt udstyr i fede lokaler - i en dejlig lokalitet med skøn natur. Det var mit første besøg i Lundgaard Studio. Utrolig fede lokaler og en storslået natur. Tak for dit lyt. Link to post Share on other sites
Recommended Posts