Eskil

Premier Signia Marquis 10"- 12"- 14"- 16"- 22"

Recommended Posts

Ufatteligt vellydende top-sæt, fra dengang Premier virkelig var toppen af poppen!

Sættets bærer spor af at ha' været brugt - en skramme og en 'ding' hist og her - men er ellers i helt og aldeles hæderlig stand! 1f642.png:-)

Farven er også meget pæn, synes jeg. Man kan ane årerne under lakken.

14" og 16" er, som du kan se, hængende toms. Men jeg har gennem en årrække skrabet reservedele sammen, så de er klar til at blive konverteret til gulvtommer - hvis man hellere vil det. For  Der mangler faktisk bare benene; Selv havde jeg tænkt mig at købe nogle no-name, til en plovmand på thomann...

Køb det hele - altså tønder, stativer, fiberkasser og delene til konverteringen - for 9500,-

Hvis du ikke gider delene til konverteringen, kan det købes for 8500,-

Hold kæææft, det' billigt for sådan et flot sæt! 1f642.png:-

EVIBq71.jpg

EJLxYmv.jpg

fdOUJ4T.jpg

JfD9RuU.jpg

JfD9RuU.jpg

ONNMt9Q.jpg

iNILdUc.jpg

UxJ4EyE.jpg

Hvordan har rejferne og spændehusene det? Premier har en tendens til at 'gå lidt op i limningen' de steder.

VH Søren

27 minutter siden, sempthegreat skrev:

Hvordan har rejferne og spændehusene det? Premier har en tendens til at 'gå lidt op i limningen' de steder.

VH Søren

De har det fint! Jeg har i hvert fald ikke opdaget, hvis der er noget, der er gået op nogen steder :-)
Hvis du er interesseret, vil jeg gerne tage nogle billeder af lidt flere detaljer? - men så skal du lige specificere, hvad jeg skal holde øje med...!

Edited by Eskil

De er stadig til salg, ja. Og du skal være velkommen til at kigge forbi og kigge på dem!

(Jeg skal bare lige ha' en dag til at lave plads i garagen, så de kan blive stillet op :argh:)

Weekender passer mig bedst, men den vi er på vej ind i er lidt pakket... Næste weekend?
Hvis du er ivrig, kan det måske også godt klemmes ind, nu på søndag. Mellem 14 og 17...

Trommerne står i Åbyhøj ved Aarhus.

Det lyder fint! Jeg sender lige en pm med mit telefonnummer og email. Så kan vi aftale nærmere derfra !