Chromium på PC


Mads Valther

Recommended Posts

Nu er jeg snart ved at blive sindssyg!

I forbindelse med at jeg skulle downloade drivere til min Zoom R24, fik jeg vidst trykket lidt for hurtigt på nettet og diverse installationer. Jeg endte i hvert fald op med en virus, som nu er slettet.

MEN: Jeg endte op med Chromium, og jeg KAN IKKE få det slettet. Det starter op ved hver opstart, og jeg er ved at blive sindssyg! Er der nogen som har fået slettet det, eller har bud på hvordan man slettet det?

På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis det er ligesom f.eks skype og spotify skal du ind i programmets indstillinger for at slå det fra. Det betyder man er nødt til at lave en profil og logge ind for at gøre det. Super smart....eller noget.

Der efter kan du måske afinstallere

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Chromium er er ofte malware-fyldt crap og fupper folk til at tro at de installerer Chrom browseren.

Du kan ikke nøjes med aft afinstallerer programmet. Den genopstår, hvis ikke du også rydder de frø den smider over alt. For helt at slippe af med den, uden af geninstallere hele PC'en, brug denne guide. Den er lang, men meget nem at forstå:

https://geeksadvice.com/remove-chromium-virus/

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Så lykkedes det. Det var dælme noget af en omgang og krævede en guide der var betydeligt længere end den, som du henviste til. Sikke noget lort. Så kan man lære at lade være med at installerer programmer til studiehardware som er cracket:)

Tak for hjælpen!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu