Rask94

Premier Genista Blaze Sparkle

Recommended Posts

Pris: 8.999 kr

Nu skal mit kære Premier Genista i den enormt flotte Blaze Sparkle-finish videre. Jeg har købt et nyt sæt og har derfor ikke plads til dette. Det er super flot på scenen med lys. Og det lyder kanon fedt. Stortrommen har virkelig smæk.

Billeder:

https://drive.google.com/folderview?id=1KZ4pMagzfB8Mwpco3syJ6s8nFTHGPZ3q

Det er fra august 2015 og købt i Slagtøjscentret. Da jeg købte det, havde det allerede mindre spor fra brug og opstilling, men det er i småtingsafdelingen og det er der taget højde for i prisen.

Størrelserne er:
Stortromme 22x18
Tam: 10x8
Tam: 12x9
Gulvtam: 16x16
Snare: 14x5

Tammerne har Pinstripe-skind og stortrommen har et slidt Powerstroke. Man kan med fordel smide nye skind på hele sættet. Lilletromme har aldrig været brugt, skal også have skiftet det skind jeg lige smed på den gang.

Det har stået i ikke-ryger øvelokale og været ude på job 2 gange. Det har altid være pakket i tasker/hardcases.

Sættet har følgende brugsspor:
* 2-3 mærker på undersiden af stortrommen som er hvide. Det er fra opstilling i butikken. Der er også en ridse på den ene reife.

Det har selvfølgelig også det klassiske mærke fra en stortrommepedal, men har altid haft et lag imellem min egen pedal og reifen.

* Gulvtam har et mærke ved airvent og et lille hvidt prik-mærke ved det ene hus, hvor man spænder ben på.

Det kan fremvises i Vanløse eller ses/prøves i Slagelse. Kan ikke prøves i Vanløse, da det vil blive fragtet til min lejlighed.

Jeg sender ikke.

On 2/11/2020 at 9:44 AM, Mads Valther said:

Flot sæt!

Mange tak. Jeg røg også i med begge ben første gang jeg så det!