• 0
Sign in to follow this  
rettmer

Premier gen-x

Question

Her er link til Stevns trommegrej.

Nogen der kan sætte en min. pris på selve sættet uden lilletrommen? evt. tidligere ejer fra Kolding kanten?

Man må også meget gerne komme med bud på resten.

Lilletrommen er en Tama slp black steel 14x8".

Alle bækkenholdere, clamps, ekstra stativer og rack er Millenium.

Stolen er en Gibraltar Roc 'n' soc m. ryglæn.

Alle bækkener er i god stand- uden revner/keyholes.

Der er også en drum dial- ser rimelig ny ud.

Udover fotos er der også en flightcase m. hjul til rack og stativer (122x38x38), en papkasse m. div. reservedele til ældre stativer (kan afhentes gratis ell. indgå i evt. handel), samt div. nye og brugte stikker mrk. B-stick, som nok doneres til en skole, medmindre man er hurtig på aftrækkeren.

Sættet er Premier gen-x i en grå sparkle finish og ca. str. er: 10x8, 12x9, 14x14, 16x16, 22x16. Hængetommer er med rims.

Såvidt jeg kan læse mig til, er kedlerne en blanding af ahorn og birk. Det er tynde kedler, vist omkring 5,4mm, uden rerings. Kedlerne skulle være 3mm undersize, så skindene går let på.

Der er coated emperor på toppen, emad på stortrommen. Umiddelbart virker de rimelig friske, men tammerne er fuldstændig døde i lyden og dæmpet med ringe og store klatter abesnot, så jeg ved ikke hvordan de lyder in natura. Stortrommen er fyldt ud med dæmpeskum, så der kommer heller ikke meget lyd herfra. Der skulle også eksistere en tomholder t. stortrommen- den har jeg ikke lokaliseret endnu.

Mics og micstativer på fotos'ne er solgt.

https://drive.google.com/drive/folders/1erUfYGYSpn6WMu9JLtwx1kLXO7GrR05p?usp=sharing

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet