SØGES: Drejebænk- og evner søges


Hasse Tang

Recommended Posts

Kan du styre en drejebænk?

Jeg går med skumle planer om at modificere min Perfect Balance stortrommepedal fra Sonor, og til det har jeg brug for kvalificeret hjælp.

Sagen er, at det skaft som på alle andre pedaler er sekskantet, er rundt på denne pedal. Jeg har flere gange oplevet at cam'en, som remmen er fæstnet på (og som desuden holder køllen), løsner sig og begynder at støje. Megairriterende og upålideligt.

Min løsning er at montere et nyt skaft, som er sekskantet i den ende som holder cam og kølle, og rundt resten af vejen hvor det sidder inde i "huset". 

Jeg har et sekskantet skaft fra en kasseret pedal, men mangler en drejebænk og en kvalificeret mand til at dreje det rundt i den ene ende.

Så altså, hvis du eller en du kender kan hjælpe med den slags hører jeg gerne fra dig. Jeg betaler gladeligt for hjælpen, kontanter eller naturalier.
Min erfaring er, at hvis man henvender sig til en officiel smed, så koster det opstartsgebyr, miljøgebyr, fakturagebyr og 800 kr. per påbegyndt time…

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak - fedt!!

Det er jo ikke just fordi reaktionerne er væltet ind, så det er ikke utænkeligt at jeg må belemre dig med opgaven. Og Fyn er trods alt ikke længere væk end det nærmeste posthus, hvis de stadig findes derude :confused:
Jeg giver den lige et par dage mere, så vender jeg tilbage hvis ingen andre melder sig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu