Nu med Tama Superstar, igen


k_50

Recommended Posts

Jeg havde en gang et Tama Superstar, som jeg solgte fordi, det var for brunt at se på. Det har jeg fortrudt lige siden fordi, ingen af de sæt, jeg har haft siden (måske med undtagelse af et Sonor Phonic) har lydt lige så godt.

Jeg er så for nylig gået med i en ny version af mit gamle Disney-balleband (af alle ting :huh:), og dermed fået en anerkendelsesværdig årsag til at anskaffe mig et sæt mere.
Jeg fandt den her 20" i ikke-brun på facebook og fik pruttet den ned i en fornuftig pris

50501907751_24749aea3c_c.jpg

 

Så søgte jeg efter tommer og fik en god deal på et helt sæt. Desværre i den tidligere, lysere, matte finish. Men, hey, prisen var god, og når musikken spiller, belysningen er dæmpet osv...

50537580937_91e58c9ef3_c.jpg

 

Jeg havde den første øver i går med 20", 13", 16", min 14"x5" GAM kobberlilletromme, 15" Bosphorus Traditional bright hihat, og et par umanerligt herlige A Zildjian fra midt-50'erne (18" crash/ride og 22" ride, som crasher glimrende).

50561080012_075efaf23d_c.jpg

 

Tommerne trænger alvorligt til nye skind. Men ellers er det virkelig noget, der rykker i banditten!

50561080642_fb28a9740d_c.jpg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
On 12/15/2020 at 1:27 AM, Mikas said:

De kan virkelig noget de sæt. Prøvede et hos Jes forleden. Virkelig god lyd.

De kan seriøst noget!

Jeg har haft adskillige andre meget vellydende sæt. Men Superstar har bare en eller anden "je ne sais quoi", som passer mig virkelig godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu