Hvor gode er Zultan bækkener?

Recommended Posts

Halløj i trommeland.
Er der nogle af Jer, som har erfaringer (gode / dårlige) med Zultan Cymbals? Jeg tænker særligt på deres Raw serie.
På forhånd tak for inputs.
Kh. Carsten M

Jeg har gode erfaringer med et par af deres andre serier. Jeg har et 20" Dark Matter crash, som jeg er meget glad for, og et 20" Rock Beat china, som også er ret fedt. Jeg købte på et tidspunkt et Heritage crash, men det sendte jeg tilbage, da det ikke rigtigt var noget for mig. 

Hvis Raw-serien kan noget af det som mit Dark Matter kan burde det være fedt. Det er mit indtryk at der er en del herinde, der har gode erfaringer med andre serier også. 

• 2 weeks later...

Jeg har lige købt et 20" Raw Crash og et 22" Raw Jazz Ride - bruger dem sammen med et 18" Meinl Byzance Extra Dry Thin Crash, som de passer fint til.

Ridet er lige som jeg havde håbet, crashet er fint men måtte for mig gerne have været lige lidt tyndere og endnu mere tørt - men igen, til prisen er de vildt fede.

Jeg har i øvrigt også 18 og 20" Dark Matter crashes, de er langt mere "almindelige" i lyden, ikke nær så tørre. Også de er udemærkede til prisen.

Jon