TS Bidragsyder 2021


Recommended Posts

Kære TS brugere

Nogle af jer har måske bemærket, at I har mistet jeres TS-Bidragsyder-status. Det skyldes at jeg har ryddet op i aktive vs. inaktive betalere til Trommeslageren.dk.

Siden er i dag en "dårlig forretning". Det er en omkostning som jeg dækker af egen lomme, da jeg ønsker at bevare den.

Har man - som jeg - et ønske om at bevare siden, er det muligt at give et minimalt finansielt tilskud til projektet på en af følgende to måder:

FAST MÅNEDLIG BANKOVERFØRSEL (Foretrukket)
En fast månedlig bankoverførsel på 25 kroner til: Reg: 2107 Konto: 4385 189 023
VIGTIGT: Oplys brugernavn på din bankoverførsel

KØB EN PAKKE
Ved at købe pakker på hhv. 6 måneder, 12 måneder eller 24 måneder i vores webshop.

Vælger man at yde et økonomisk bidrag til driften på en af de ovenstående måder, sker følgende:

  • Man opnår status som "TS Bidragsyder" (lille skilt under avataren) bidrag.png
  • Man får plads til 10.000 privatbeskeder i stedet for 100 stk.
  • Man får 250MB bilagsplads i stedet for 10MB
  • Man kan uploade op til 2MB store billeder i stedet for kun 512kb.
  • Alt dette for 25 kr. om måneden.

Det er værd at bemærke, at går man fra at være TS Bidragsyder til at være almindeligt medlem igen, vil den ekstra plads blive inddraget. Dog vil der ikke blive slettet af det, der måtte ligge over kapacitetsgrænsen for almindelige medlemmer. Til gengæld vil der være helt fyldt. Af samme årsag må man gøre sig klart, at man kan havne i en situation hvor man er tvunget til at slette bilag eller PM beskeder.

Jeg vil gerne på forhånd takke dem af jer, der fortsat bakker op om Trommeslageren.dk, så siden og alt dens indhold kan bestå.

Mvh
Gunnar
Admin

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites