Paiste? Kan Du Lide Dem?


Drummer_Boy

Hvad synes du generalt op Paiste'sbækkener?  

126 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Stemte at de lyder fedt, deres bækkener lyder fedt og differencen mellem to ens er så minimal. Det er i hvertfald min erfaring.

Mit 22" Dimensions Medium Ride er blevet udvalgt mellem 7 helt ens rides, og der var faktisk en mellem-stor-lille forskel på dem. Specielt på klokkerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 måneder senere...
I må da kunne forstå at

 

sabian.jpg

 

har alt hvad man kan ønske sig fra et bækken! :lol:

jeg er ikke enig.. jeg kan ikke fordrage sabian, og ville aldrig bruge én enkelt krone på et sådan bækken...

 

mht. paiste, synes jeg det er ganske ok...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...
Gæst langtude

Paiste er er SKOD mærke, Et par af deres Sound Creation gongs er ok, samt deres gamle 2002 hihat. Men det er absolut ikke godt nok når man tænker på at de har fabrikeret flere tusinde forskellige bækkener gennem tiderne. Selv en blind høne finder som bekendt et guldkorn en gang imellem.

 

Langtude :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst langtude

...og Sabian - det har jo overhovedet ikke noget med bækkener at gøre - det er bare nogle messingfarvede metalplader.

 

Langtude :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...
Jeg stemte De bedste man kan få!

 

Jeg har spillet Zildjian og Sabian inden jeg ramlede på Paiste.

 

De lyder i mine ører federe en de andre to mærker, holder længere og smadrer du et får du bare et byt fra fabrikken i Schweiz.... Se det er kvali!

Nej, det gør du ikke..Du får kun et nyt hvis det vurderes at der er en produktionsfejl i bækkenet..

Redigeret af Jaeger Drums
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu