Unikke bækkenvideoer Fri fragt over 600 kr. 1-3 dages leveringstid 14 dages fuld returret Kundeservice: Tlf. 26 810 910

Om CymbalONE

CymbalONE

Den ene ting du bør vide, før du køber dit næste bækken …

Ikke to bækkener er ens. Heller ikke to eksemplarer af den samme bækkenmodel.

Netop derfor kan det være svært at købe bækkener på nettet - simpelthen fordi du ikke på forhånd ved, hvordan det bækken du køber lyder.

Men sådan behøver det slet ikke at være …

Hos CymbalONE kan du både se og høre alle bækkenerne før du beslutter dig og køber. Dette er muligt, da alle bækkenerne har sin egen unikke video.

Og det er dét, der gør CymbalONE unik

For det er - med andre ord - præcist dét bækken, du ser på videoen, du køber - og ikke et tilsvarende fra lageret.

Derfor sker der også det, at i samme øjeblik et bækken bliver solgt, så forsvinder det fra hjemmesiden. Præcis som i en fysisk butik!

Skulle bækkenet - mod forventning - alligevel ikke leve helt op til dine ønsker, har du altid dine 14 dages returret.

Rigtig mange trommeslagere er allerede overbevist om konceptet …
… måske du også skulle give det et skud?

4,9 på Trustpilot
Kun håndhamrede kvalitetsbækkener
Fri fragt over DKK 600,00
Hurtig levering
Eneste webshop i Europa med unikke videoer

"Det er præcist dét bækken du ser på videoen, du køber - ikke et tilsvarende fra lageret…"

Se her en kort introdukion til CymbalONE

I denne video kan du høre lidt om, hvordan CymbalONE adskiller sig fra andre webshops.

Om indspilningerne

Jeg bestræber mig på at gøre alle optagelserne så ens og naturligt lydende som muligt. Optagelserne er ikke processeret med EQ eller kompressorer, så lyden, du hører, går så at sige "rent igennem" optageudstyret. 

Alle videoklip er indspillet med et sæt stormembranmikrofoner som overhead samt en supplerende stortrommemikronfon. Det er alt.

Jeg tør derfor godt love, at du kan regne med det, du hører - det er også det, jeg får at vide fra tidligere købere her på CymbalONE.

"Bækkenet blev testet ved ankomst, og virkeligheden svarede fuldstændigt til mine forventninger! Genialt koncept med CymbalONE, og konceptet holder! At der ud over dette var hurtig service er endnu et plus!" Kilde: Trustpilot

Eller denne her…

"Det er mit andet køb på CymbalONE og det fungerer bare. Jeg er ellers af den overbevisning at man ikke kan købe et bækken man ikke har hørt og prøvet sammen med resten af sine bækkener men jeg må indrømme at det har været en super fed oplevelse. Det lyder virkelig som på videoen." Kilde: Trustpilot

Jeg anbefaler, at du bruger et sæt gode hovedtelefoner (gerne et sæt, du kender lyden af), når du lytter til bækkenerne. Det giver dig det bedste indtryk af dem. Og jo flere du hører, jo bedre vil dit sammenligningsgrundlag blive - des mere tryg vil du føle dig ved optagelserne.

I denne video kan du høre lidt om, hvordan optagelserne bliver lavet.

Få et gavekort på 100 DKK

Tilmeld dig vores nyhedsbrev for trommeslagere, og følgende sker:

  • du vil modtage et gavekort på 100 kr. til bækkener
  • du vil modtage specialtilbud - kun vist i nyhedsbrevet
  • du vil få først besked, når nye unikke bækkener lægges op
  • du kan til hver en tid afmelde dig igen
 

// Gavekortet gælder i 7 dage, fra du tilmelder dig nyhedsbrevet.
// Du kan til enhver tid afmelde dig vores nyhedsbrev igen.

Kontakt

CymbalONE / gKompagny
v/Gunnar Egede Kristiansen
Genforeningspladsen 20, 2.tv.
2400 København NV

CVR DK28945930
Telefon: +45 26 810 910
Email: mail@cymbalone.dk

COOKIE INFORMATION
På vores website bruges cookies til at huske dine indstillinger, statistik og personalisering af indhold og annoncer. Denne information deles med tredjepart. Ved fortsat brug af websiden godkender du cookiepolitikken.

Kurven er tom

NÆSTE AFSENDELSE: TIRSDAG 2.APRIL - International Shop 🇬🇧
COOKIE INFORMATION
På vores website bruges cookies til at huske dine indstillinger, statistik og personalisering af indhold og annoncer. Denne information deles med tredjepart. Ved fortsat brug af websiden godkender du cookiepolitikken.