Bedste Danske Trommeslager


TAMA-Simon

Bedste danske trommeslager  

237 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst jesperhp

På listen blev det Lars Ulrich. Set ud fra Metallicas gamle albums. Må indrømme, at hans lyd (og spil) er pøllet på st. Anger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Bryder mig egentlig ikke specielt om den slags afstemninger. Har svært ved at se værdien i dem - især da 4 navne er valgt af afstemningens opretter (og jeg er sgutte enig i alle valg) og ellers er "en anden" resten af mulighederne.

Det' en om'er!

 

- sagde den gamle sure mand :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Savner Olje på listen...  ;)

:tu:;-):(

 

Bryder mig egentlig ikke specielt om den slags afstemninger. Har svært ved at se værdien i dem - især da 4 navne er valgt af afstemningens opretter (og jeg er sgutte enig i alle valg) og ellers er "en anden" resten af mulighederne.

Det' en om'er!

 

- sagde den gamle sure mand 

 

+ 1 (rigtig gammel) :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter at have læst alle jeres kommentarer, vil jeg gerne give jer ret i at de 4 måske ikke er bedste valg.. Men var lige de 4 jeg nok selv bedst kan lide.. :( Og så passer titlen til afstemningen måske ikke helt.. :( Men ét er sikkert.. Søren Frost er danmarks hurtigste trommeslager :D Han er for syg.. !

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er mange slagere her på siden jeg hellere ville stemme på end dem der nævt der... Det måske liiiidt et udtryk for hvem du godt kan lide :-) men det er vel også ok...

 

Stemte "Eller en helt anden - ?"...!

Redigeret af loeb
Link til kommentar
Del på andre sites

Det undrer mig, at der ikke er nogen der har nævnt Jonas Johansen i den her tråd... Faktisk er han måske lidt overset sådan generelt. -Det synes jeg sgu er synd for den mand besidder jo et kæmpe talent og spiller gennemfedt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu