Ts Bidragsyder


Recommended Posts

Efter en længere debat her på TS om brugerbetaling eller ej, er det nu endt med en donations-løsning der tilgodeser alle. Det står således folk frit for om de vil betale til siden og dens fortræffeligheder.

Vælger man at yde et økonomisk bidrag til driften, sker følgende:

  • Man opnår status som "TS Bidragsyder" (lille skilt under avataren) bidrag.png
  • Man får ubegrænset plads til beskeder i stedet for 100 stk.
  • Man får 250MB bilagsplads i stedet for 2MB
  • Man kan uploade op til 2MB store billeder
  • Disse goder varer i en periode svarende til 25 kr. om måneden. Dvs. at hvis man bidrager med 100 kr, vil man have glæde af goderne i 4 måneder.

Det er værd at bemærke, at går man fra at være TS Bidragsyder til at være almindeligt medlem igen, vil den ekstra plads blive inddraget. Dog vil der ikke blive slettet af det, der måtte ligge over kapacitetsgrænsen for almindelige medlemmer. Til gengæld vil der være helt fyldt.

Af samme årsag må man gøre sig klart, at man kan havne i en situation hvor man er tvunget til at slette bilag eller PM beskeder.

Ønsker man at støtte økonomisk op om Trommeslageren.dk, eller er man interesseret i lidt mere plads på sitet, kan bidrag indbetales på 2 måder:

1) En fast månedlig bankoverførsel til: Reg: 2107 Konto: 4385 189 023 (VIGTIGT: Oplys brugernavn på din bankoverførsel)

2) Ved at købe pakker på hhv. 6 måneder, 12 måneder eller 24 måneder i vores webshop.

Jeg vil gerne på forhånd takke jer som fortsat bakker op om Trommeslageren.dk, så siden og alt dens indhold kan bestå.

Mvh
Gunnar Kristiansen
Admin

Redigeret af Gunnar Kristiansen
Flere gode til TS-bidragsydere
Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt! Gælder det fra nu eller fra årsskiftet?

 

(Og tæller eventuelle donationer i forbindelse med hackerangrebet med? Ikke at det for mig har nogen betydning)

 

Hej Jonas

 

Indbetalingerne tæller fra indbetalingsdatoen. Så må vi se hvor mange indbetalere der kommer hen ad vejen.

 

Mvh

Gunnar

Link til kommentar
Del på andre sites

Kunne det gøres på samme måde som med Soundcloud..??Her mister man ikke alle sine upload hvis man ikke betaler, men de bliver blot "usynlige" og når man så igen indbetaler "dukker" de frem igen....... Altså alt det, som overskrider den "gratis" lagerplads.......?????

Link til kommentar
Del på andre sites

Kunne det gøres på samme måde som med Soundcloud..??Her mister man ikke alle sine upload hvis man ikke betaler, men de bliver blot "usynlige" og når man så igen indbetaler "dukker" de frem igen....... Altså alt det, som overskrider den "gratis" lagerplads.......?????

 

Der er også sådan det er, bortset fra at det ikke bliver usynligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Gunnar,

 

Efter i en laaaang årrække at have lagt trommeinteressen på hylden til fordel for børn, familie og andre prioriteter er tiden så kommet til et længe ventet come back på slagerfronten :-)

 

Jeg faldt tilfældigt over trommeslageren.dk da jeg ledte efter brugte trommer og jeg har haft stor glæde af dette forum i forbindelse med køb og anbefalinger. Jeg havde nok handlet anderledes såfremt jeg havde været alene på banen, og kan blot konstatere at jeg i dag er svært tilfreds med det grej jeg har investeret i med hjælp og anbefalinger fra brugere på dette forum. Mange tak for det

 

Glæden ved igen at spille på et rigtigt trommesæt (jeg har smugtrænet lidt på et digitalt sæt), er jo helt fantastisk :D

 

Jeg havde faktisk regnet med at jeg var færdig med trommeslageren.dk for denne gang, men kan konstatere at det nok ikke bliver tilfældet. Jeg tager nemlig mig selv i dagligt i at logge på for lige at se hvad der rører sig. Det kunne jo være at der var noget interessant til salg (et bækken kan man jo altid bruge), som jeg af uransagelig årsag pludseligt føler et behov for at eje/prøve. Eller blot for at se hvad der rører sig i de forskellige fora :confused:

 

Herfra blot en lille tak til Gunnar for at dette forum eksisterer og at du lægger så meget arbejde i det som du gør. Heldigvis er der mange entusiastiske brugere som støtter op om idéen med dette forum og fungerer som en uvurderlig videnbank og sparringspartner :tu:

 

For mig giver det mening at støtte økonomisk op om dette site så det fortsat kan være funktionelt og til glæde og gavn for alle der interesserer sig for rytmemageriets ædle kunst :rock:

 

Uden trommeslageren.dk ville alt blot være gult og blåt (her tænker jeg hverken på Brøndby, gud være med dem, eller Sverige, hvor Zlatan er gud) og kunne dreje sig om køb og salg.

 

Trommeslageren.dk er bare så meget mere. :cigar:

 

Nok det helt forkerte forum at skrive dette i, men jeg følte lige jeg havde lidt taletid !

Redigeret af Kurgo
  • Upvote 5
Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Gunnar,

 

Efter i en laaaang årrække at have lagt trommeinteressen på hylden til fordel for børn, familie og andre prioriteter er tiden så kommet til et længe ventet come back på slagerfronten :-)

 

Jeg faldt tilfældigt over trommeslageren.dk da jeg ledte efter brugte trommer og jeg har haft stor glæde af dette forum i forbindelse med køb og anbefalinger. Jeg havde nok handlet anderledes såfremt jeg havde været alene på banen, og kan blot konstatere at jeg i dag er svært tilfreds med det grej jeg har investeret i med hjælp og anbefalinger fra brugere på dette forum. Mange tak for det

 

Glæden ved igen at spille på et rigtigt trommesæt (jeg har smugtrænet lidt på et digitalt sæt), er jo helt fantastisk :D

 

Jeg havde faktisk regnet med at jeg var færdig med trommeslageren.dk for denne gang, men kan konstatere at det nok ikke bliver tilfældet. Jeg tager nemlig mig selv i dagligt i at logge på for lige at se hvad der rører sig. Det kunne jo være at der var noget interessant til salg (et bækken kan man jo altid bruge), som jeg af uransagelig årsag pludseligt føler et behov for at eje/prøve. Eller blot for at se hvad der rører sig i de forskellige fora :confused:

 

Herfra blot en lille tak til Gunnar for at dette forum eksisterer og at du lægger så meget arbejde i det som du gør. Heldigvis er der mange entusiastiske brugere som støtter op om idéen med dette forum og fungerer som en uvurderlig videnbank og sparringspartner :tu:

 

For mig giver det mening at støtte økonomisk op om dette site så det fortsat kan være funktionelt og til glæde og gavn for alle der interesserer sig for rytmemageriets ædle kunst :rock:

 

Uden trommeslageren.dk ville alt blot være gult og blåt (her tænker jeg hverken på Brøndby, gud være med dem, eller Sverige, hvor Zlatan er gud) og kunne dreje sig om køb og salg.

 

Trommeslageren.dk er bare så meget mere. :cigar:

 

Nok det helt forkerte forum at skrive dette i, men jeg følte lige jeg havde lidt taletid !

 

Tak for dit indlæg Kurt :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
  1. Disse goder varer i en periode svarende til 25 kr. om måneden. Dvs. at hvis man bidrager med 100 kr, vil man have glæde af goderne i 4 måneder.

 

 

Jeg antager at det betyder 300 om året så? Pengene skulle gerne tikke ind på din konto mandag...

 

-Mikkel

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Hey Gunnar!

For man lige et los i løgene, når ens bidragsyderabbonememt uløber, jeg kan nemlig ikke huske hvornår det skal fornyes?

 

Gryden.

 

Håber vi følges igen til næste år, så jeg får første parket!

 

Nimbas

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Så er der nyt!

 

Det er nu blevet endnu lettere at større siden økonomisk ved at blive bidragsyder. Via vores nye webshop kan man købe pakker a 6, 12 eller 24 måneder. Disse kan betales med VISA, MasterCard, Paypal osv.

 

Klik her for at se shoppen.

 

Og lige endnu en tak til jer der bakker op om projektet :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er der nyt!

 

Det er nu blevet endnu lettere at større siden økonomisk ved at blive bidragsyder. Via vores nye webshop kan man købe pakker a 6, 12 eller 24 måneder. Disse kan betales med VISA, MasterCard, Paypal osv.

 

Klik her for at se shoppen.

 

Og lige endnu en tak til jer der bakker op om projektet :tu:

 

Hej Gunnar

 

Var lige inde og kigge på siden, og skulle til at betale for 6 måneders bidragelse, da jeg så at man skulle betale for fragt (+35 kr). Har prøvet at slå det fra, men er ikke muligt. Nu er det ikke fordi jeg er topnærig, betaler det skam gerne, men ville bare gøre dig opmærksom på det, og spørge om det er meningen?

 

Mvh

Hong Wei

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Hej Gunnar

 

Var lige inde og kigge på siden, og skulle til at betale for 6 måneders bidragelse, da jeg så at man skulle betale for fragt (+35 kr). Har prøvet at slå det fra, men er ikke muligt. Nu er det ikke fordi jeg er topnærig, betaler det skam gerne, men ville bare gøre dig opmærksom på det, og spørge om det er meningen?

 

Mvh

Hong Wei

 

Hej Hong Wei

Tak fordi du gjorde opmærksom på dette. Jeg har nu lavet en fragtoption på 0 kr. til bidrag - så kan man bruge denne.

Systemet til shoppen er ret begrænset, så cowboytricks må på banen (til gengæld er det gratis).

Link til kommentar
Del på andre sites