Uuhh, Det´lækkert !


Benton

Recommended Posts

Så fik jeg mit nye sæt ind ad døren og nøj det er flot. Hvis de lyder lige så godt som de ser ud, bliver jeg en lykkelig mand.

Der er tale om et Gretsch Renown Maple i den nye Vintage Pearl finish.

 

Størrelser er 20x16,10x7,12x8,14x14 og har bestilt en ekstra 16x16 som dog først kommer inæste måned.

 

Har sat Evans G2 coated på top og G1 clear i bunden på tammerne. På BD sidder der som standard Remo PS3 clear på slagside og coated remo med muflering på reso siden.

 

Det skal sættes op i aften og stemmes og slåes på, så jeg kan snart ikke vente. :-)

Billedet er forteløbigt fra nettet, men der komme billeder af det rigtige sæt i løbet af ugen og lidt feedback.

 

Over and out.!

 

 

ScreenHunter_03 Apr. 15 13.36.jpg

Redigeret af Benton
Link til kommentar
Del på andre sites

Tillykke Benton

 

Modelbilledet lover jo godt.... Så hvis det er ligeså fedt i virkeligheden bliver du sikkert en glad Slager. :uhm:

 

Tak tak. Jeg ER allerede en glad slager, men dette hjælper da en del tror jeg :tu:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det så jeg i Frankfurt, og det er så sindssygt flot med de matbejdsede bd reifer med indlæg!!! Überlæcher!!

 

Ja, det ER nemlig pisse flot med de reifer. Overvejer at få lavet nogle Custom badges i samme finish/farve. De sorte badges passer bare ikke rigtigt til det sæt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hva' står så'n lækkert sæt i - og er det købt inden- eller uden-lands?

 

Har købt sættet hos Thomann der lige havde fået det på lager. Ville egentlig have købt ved Søren i MD, men så kunne jeg ikke få det før en gang i Juni. Han var også MEGET konkurrencedygtig på prisen.;-)

 

Jeg gav 11.500,- inkl. den 16x16 gulvtam. FIk det dog sendt til en bekendt i Flensborg, så jeg sparede ca. 500,- i fragt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Og hvordan med ekstra "løse" tammer / trommer til den nye Gretsch Renown serie - er det bare "hyldevarer", eller skal man snakke godt for sig, for at kunne få det?

 

Og forresten: Tillykke! De ser monster fede ud. Jeg har selv samme serie, og de lyder konge! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Og hvordan med ekstra "løse" tammer / trommer til den nye Gretsch Renown serie - er det bare "hyldevarer", eller skal man snakke godt for sig, for at kunne få det?

 

Og forresten: Tillykke! De ser monster fede ud. Jeg har selv samme serie, og de lyder konge! :tu:

 

Løse trommer kan sagtens købes, men man skal påregne ca. 1-2 mdr. levering.

 

Tak for det. Jeg fik dem sat op i går og stemt efter bedste evne, og mand hvor lyder de fedt. Masser af bund i den BD og tammer synger SÅ fedt. Kan dog godt mærke at jeg allerede nu savner den 16x16. Der er bare ikke så meget BOOOOM i en 14x14.

 

De er SÅ flotte i virkeligheden også og de mørke træreifer passer bare perfekt til den vintage pearl finish.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal nok få taget lidt billeder i aften, men der er lidt mørkt i vores øvelokale, så kan ikke garantere for kvaliteten.

 

Kan slet ikke få armene ned. :D.

Selv om det er lidt trist at skulle skille mig af med mine gamle Ludwig, så er det bestemt en værdig erstatning. Så også med den viden at sættet efter ca. 40 år vender tilbage til 1. ejer af sættet. Det er sgu utroligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu