Gå Hjem Og Grav Dig Ned ,, Hmm Måske


DRUMMAKER

Recommended Posts

så var der en der sagde til mig ..gå hjem og grav dig ned ...

 

ja måske man skulle grave sig ned ,, sammen trommerne altså,,

 

måske man kunne lave et øvelokale under jorden eller ind i en stejl skrant

 

i stedet for at bygge andre rum om og dæmpe o.s,v

 

måske ville det måske være lige så smart at grave sig ned...

 

har sikkert fået solstik :-)

 

Men ville det ikke være smart med hensyn til støj

 

tænker her på naboer i villa områder

 

eller vil det give en hel masse andre problemer

 

bunker er jo meget brugte ved jeg ,,,

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jord isolerer virkelig godt, men det er utrolig dyrt og besværligt at isolere ordentligt imod fugt! Mange husbyggerfirmaer afstår fuldstændig fra at lave kældre nu om dage, simpelthen fordi det er for dyrt ift. den plads det giver. Selv har jeg for nylig indrettet min garage som øvelokale. Den er fuldmuret (en hel sten, ca. 23 cm), og det tager altså virkelig meget lyd. Når det blæser eller der bare er en anelse trafik hører man ikke at der bliver spillet derinde. Overvejer at efterisolere udvendigt på sigt, men egentlig mest pga. varmeregningen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Må jeg fraråde kælder. Har af to omgange haft oversvømmelse i kælderen selv om den er blevet sikret. Jeg nåede begge gange at redde det meste af mit gear, men dem i lokalet ved siden af var ikke så heldige.

Link til kommentar
Del på andre sites

garve sin ned eller isolere et rum .. kunne godt se fordelen i at grave sig ned .. men som der også bliver nævnt så skal man nok tænke sig lidt om inden man gør det .... en container ville jo være super nem at grave ned ... eller ind i en skrænt hvis man har sådan en ... kom endelig med flere fordele og ulemper ... omkring emnet inden jeg graver mig ned og drukner i vand :-)

 

 

hvis vi nu glemmer alt om hvad det ville koste - med proff hjælp ,, det var absolut ikke planen at få et firma til at lave hullet .. eller bygge kun ved egen hjælp at en skovl og meget hårdt arbejde ,, vi er vel ikke jyder for ingen ting :cigar: = nærige

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 måneder senere...

Jeg har selv trommerum i en (tør) kælder. Min datter kan sidde og hamre på trommerne. Samtidig kan jeg stå i indkørslen og dårligt høre dem. Ved godt det er el-trommer, men har et gigantisk PA og spiller mindst lige så højt som alm. trommer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu