Slingerland 24X14. Hvad Træsort Og En Forsigtig Vurdering.


chubby untight

Recommended Posts

Hey med Slagere!

Jeg har som overskriften siger en slingerland 24 stortromme. Efter badge at dømme er det en 1975 ting. Den er udstyret med Black Diamond Pearl coating. Den har bestemt nogle skavanker. Det er bordet endel extra. Til Ben og 3 stk i bunden. Coating er ikke vildt flot. Der er endel pitting. Trommen har været beklædt men noget indvending da den har lim rester. Tror ikke det betyder noget for lyden. Men den siger boom, og lokum. Min plan var at coate og hygge om den. Men kom til at proppe den ind i mit luddy setup. Men bruger ikke mine Ludwig BDP så nu skal der ske noget. Men hvad træsort er der. Der ser ud til at være 4ply og uden reforcement rings.

 

Vh Frode

Link til kommentar
Del på andre sites

Ligner en fem lags i en noget medtaget forfatning. De tykke lag er poppel, de tynde ahorn. Badge siger noget i retning af 73-74. Hvis man ellers kan stole på de kloge mennesker på nettet.

Om det kan betale sig at restaurere den, og hvad den er værd, vil jeg nødigt udtale mig om.

Link til kommentar
Del på andre sites

Takker for tips og hjælp. Jeg vil live finde ud af om den skal renses/pudses indvendig. Der har været noget limet på indvendigt. Så skal coating af. Den er 99% ikke original. Yderligere er der noget metallisk wrapping nedenunder coating. Så skal hardware pudses. Kanter ser lidt hærget ud på billederne, men fremstår glatte og i god stand. Jeg må så lige Google lidt om hvordan jeg får det lim af..

 

Takker igen.

 

Lige nu har den fået plads på knægtens værelse. Så han kan komme igang med at få spillet trommer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu