Hjælp Til Plastisk Træ


Recommended Posts

Jeg skal dække nogle relativt store huller i en bd, største er vel 4-5 cm. Nogle gode ideer til hvad jeg dækker til med, så det sætter sig ordentligt?

 

Noget man ellers skal være opmærksom på? Ideen er at bruge 2 komponent. Da trommen alligevel skal wrappes, er farven ikke vigtig så måske der findes et bedre alternativ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvilke huller er det?

 

Når vi er oppe i så store huller ville jeg nok ikke bruge plastisk træ. Det fungerer bedst til de lidt mindre huler. Så skal du nok ud i nogle propper. Det har jeg ikke så stor erfaring med, men jeg ved at andre herinde har arbejdet med det.

 

Mht. plastisk træ så bruger jeg denne:

https://eshop.silvan.dk/vare/plastic-padding-traefylder-natur-2?gclid=CNKY7J36icQCFWIDcwod9l4Agw

 

Når du bruger det, så sørg for at der er god ventilation.

Sørg for ikke at blande for meget af gangen. Det tørrer meget hurtigt! Af samme årsag skal du heller ikke forsøge at fylde for mange huller af gangen, da du hurtigt kan risikere at det er tørret ud når du skal spartle hullet.

Link til kommentar
Del på andre sites

To muligheder

 

Den gode som holder bedst: bor hullet op med en god hulsav.. Brug en diameter der passer præcist med tykkelsen af en rundstok du køber i Silvan eller Bauhaus.. Skær en skive af rundstokken.. Lim den i.. Slib den i form på ydersiden og evt på indersiden..

 

Den dårlige metode som ikke altid holder.. Coat den først.. Fyld så hullet indefra med kemisk træ

Link til kommentar
Del på andre sites

En anden ting dennis, hullerne i kedlen passer til ludwigs nye modeller af stortrommeben ikke? :)

Jo, hullerne burde meget gerne passe med de nye også. Så længe det er den type du skubber ind i kedlen. Du er dog nok nødt til at udvide hullet hvor du skubber benet ind en lille smule.
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu