Clockwork Problemer


KalEl

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg oplever et irriterende problem med min abe Clockwork. Jeg mangler simpelthen niveauindstillingerne på underinddelingerne. Er der nogen som har oplevet det, og evt. fundet ud af hvordan det fixes?

 

CW.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det er præcis problemet. Den har fungeret som du viser på billedet, men nu kommer "slider'ne" slet ikke frem når jeg trykker på Levels... Så har nogen oplevet dette og/eller kender nogen løsningen på det? Jeg er gået fra iPhone 5 til 6, men problemet opstod allerede på 5'eren :confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

kommentar fra udvikler:

 

Hey anyone having a problem with Clockwork metronome? After the last iPhone update my app isn't working correctly. I've tried deleting it a reinstall but it come up with the same problem. I'm not able to adjust any of the subdivisions ie quarter notes, eighth notes, 16th notes, triplets. They aren't even visible on the screen any longer.

 

Bitcount ltd. Thanks . We got a couple reports of this today. Working on a fix.

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Tak Henrik. Sig endelig til. Pisse irriterende...

 

Og har samme problem med at det tager lang tid her på TS. Man ser udsædvanlig mange dobbelt og trippel posts...

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak Henrik. Sig endelig til. Pisse irriterende...

 

Og har samme problem med at det tager lang tid her på TS. Man ser udsædvanlig mange dobbelt og trippel posts...

Link til kommentar
Del på andre sites

Har fået svar fra dem:

 

Hi Henrik,

 

its an iOS 8.3 bug, just popped up. Working on a fix. In the meantime, the sliders are still there, just invisible. You can still adjust the levels, but have to do some trial and error.

 

 

Cheers,

Steve

Bitcount Support

 

support@bitcount.com

http://www.bitcount.com

 

 

Har lige testet.. Og de er der!!.. Når man lige har testet lidt så ved man hvor de er :-)

 

Som sagt skulle der komme en Update snarest muligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu