Paiste Modern Essentials


Per

Recommended Posts

Så er det tid til at flashe mit nye setup af Paiste Modern Essentials. Jeg er SÅ glad for det - det rammer lige præcis ind mellem min trang til mørke jazzede bækkener og mit behov for noget med rigelig power til en gang tung blues-rock. :-)

Setup'et er: 8" og 10" splash, 16", 18" og 20" crash, 22" ride, 22" china og 15" hihat. :rock:

4Sound's 3 for 2's pris har været en stor hjælp i at gøre setup'et muligt. :-)

 

https://www.dropbox.com/sh/peyt7h7pzjthcu7/AADGzD_FmUJfRbmh-F0YSCeza?dl=0

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tusinde tak, Rasmus :-)

Som udgangspunkt har jeg det hele med på jobs, pånær china'et der ikke er nødvendigt på alle musikalske projekter. Jeg vil også bruge et mindre setup til de helt små steder.

Der er endnu ikke solgt af det gamle setup, men jeg kan så røbe, at der kommer et næsten komplet Meinl Sand Setup til salg på "Det Sorte Marked" i Odense d. 6. september. Der skal lidt knaster ind igen efter det store indkøb her.. :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt Per!

 

Jeg mangler stadig at gå på opdagelse i Piaste og Meinl's bækkenpakker, og ser personligt frem til Meinls, da jeg synes de har rigtig mange spændende ting...

Tusinde tak, Mads Valther :-) Meinl har super-superfede bækkener - Sand-serien blev bare lidt for tør til bragende højt musik (i mine ører).

 

Det ser simpelthen så stjerne-godt ud! Og det Gretsch der. Wow! De klæder hinanden utroligt godt!

 

Og så lyder de der ME jo også bare latterligt godt.

Tusinde tak, Dennis :-) Jeg er også super-superglad for mit setup nu! :-)

 

Hæhæ, ja, Paiste er jo ikke just kendt som et lavprisselskab!

Det er satme fedt med så gennemført et setup! Var det jazz eller bluesrock, der blev skyld i skiftet fra Meinl?

Tusinde tak igen, Rasmus :-) Som skrevet for oven så synes jeg personligt, at Sand-serien blev lidt for tør til at trænge igennem, når det bliver bragende højt - så derfor skiftet. Jazzen har jeg et separat Sabian-setup til. fordi det er et helt andet lydniveau og lydideal.

 

Tillykke med dem, Per! Det er virkelig også nogle lækre skiver, som kan rigtig mange forskellige ting. Det kan sgu godt være, jeg lige smider dig en PM vedr. Meinl. ;)

Tusinde tak, Mathias :-) Du smider bare løs :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Tillykke.. De er SÅ fede de ME.. B20 med Paiste kval kontrol.. Så blir det ikke bedre

 

Øv.. Vil også vinde i lotto så jeg kan få råd til sådan noget !

Tusinde tak, Henrik :-)

Smil, ja, de er sgu ikke helt billige.. Det gjorde også ondt i pengepungen! Men jeg synes klart, de er pengene værd!

Link til kommentar
Del på andre sites

Når man åbner billederne, er det jo bare smukt.. :-)

Er det ikke sandt, at det er Vinnies serie?

Jeg gad fandeme godt prøve sådan en pakke.. Skriv endelig hvis du bliver tosset nok til at ville sælge dem en dag ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Når man åbner billederne, er det jo bare smukt.. :-)

Er det ikke sandt, at det er Vinnies serie?

Jeg gad fandeme godt prøve sådan en pakke.. Skriv endelig hvis du bliver tosset nok til at ville sælge dem en dag ;-)

 

Haha - tusinde tak, Louie. De ryger vist ikke til salg sådan lige foreløbigt.. ;)

 

Stort tillykke med det nye setup. Det ser jo bragende godt ud og lyder garanteret der efter. Så skal de bare spilles til.

Tusinde tak, Per. :-) De er godt igang med at blive spillet til! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Når man åbner billederne, er det jo bare smukt.. :-)

Er det ikke sandt, at det er Vinnies serie?

Jeg gad fandeme godt prøve sådan en pakke.. Skriv endelig hvis du bliver tosset nok til at ville sælge dem en dag ;-)

Hov - overså lige et spørgsmål.. jo, det er "Vinnies serie"! :-)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tusinde tak, Rasmus :-)

Som udgangspunkt har jeg det hele med på jobs, pånær china'et der ikke er nødvendigt på alle musikalske projekter. Jeg vil også bruge et mindre setup til de helt små steder.

Der er endnu ikke solgt af det gamle setup, men jeg kan så røbe, at der kommer et næsten komplet Meinl Sand Setup til salg på "Det Sorte Marked" i Odense d. 6. september. Der skal lidt knaster ind igen efter det store indkøb her.. :tu:

 

 

Jeg tror vidst nok lige at vi ses ved den bod!

Link til kommentar
Del på andre sites

 

4Sound's 3 for 2's pris har været en stor hjælp i at gøre setup'et muligt. :-)

 

 

 

Du må da nærmest have inddraget alt hvad der var af Modern Essentials i kælderen, på nær et 20 ride.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tillykke med Paiste set-up'et :-)

 

De bækkener bliver du aldrig træt, da de jo nærmest er nogle af de bedste allround bækkkener på markedet lige nu :-)

Tusinde tak :-) Jeg tror også, de er "keepers" :-)

 

 

Du må da nærmest have inddraget alt hvad der var af Modern Essentials i kælderen, på nær et 20 ride.

 

Haha - lige knap.. Heldigvis gjaldt tilbuddet lager både i butik og på webshop, så jeg kunne vælge frit i hele serien. På et senere tidspunkt - når der er lidt penge på kontoen igen - kunne jeg godt tænke mig 14" hh også - det var et svært valg mellem de to hh..

 

Stort tillykke med dem. De ser stjerne godt ud, og så er det virkelig fede størrelser.

Tusinde tak - jeg er glad for dem :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Per. Endnu en gang kæmpe tillykke med den nye familie- de er allerhelvedes musikalske og jeg er meget glad for "prøveturen". Sidder indendørs på en fjeder og tør ikke forlade hjemmet- venter på at fragtmanden kommer med spændende ting idag.

Hilsen Steen

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Per. Endnu en gang kæmpe tillykke med den nye familie- de er allerhelvedes musikalske og jeg er meget glad for "prøveturen". Sidder indendørs på en fjeder og tør ikke forlade hjemmet- venter på at fragtmanden kommer med spændende ting idag.

Hilsen Steen

Tusinde tak, Steen! :-) Uha da - det lyder spændende! Du må endelig sige til, når vi skal nørde igen :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu