Live Drum Cam!


Siggedrummer

Recommended Posts

Jeg synes det er fedt! Det fungerer godt fra den vinkel, og lad dig endelig ikke klippe :-)

Den korte blastbeat part onkring 3 minutter løfter det op, og det er fedt at du kun spiller det den ene gang i hele nummeret.

 

Måske et ømt punkt, men taber du lidt fart i de hurtige stykker på hihatten?

 

Kan ikke lade være med at tænke på Jacob Bredahl, når jeg ser og hører jeres forsanger, men det er bestemt ikke noget der trækker ned.

 

Blot min hurtige vurdering.

 

Vh. Mike

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det er fedt! Det fungerer godt fra den vinkel, og lad dig endelig ikke klippe :-)

Den korte blastbeat part onkring 3 minutter løfter det op, og det er fedt at du kun spiller det den ene gang i hele nummeret.

 

Måske et ømt punkt, men taber du lidt fart i de hurtige stykker på hihatten?

 

Kan ikke lade være med at tænke på Jacob Bredahl, når jeg ser og hører jeres forsanger, men det er bestemt ikke noget der trækker ned.

 

Blot min hurtige vurdering.

 

Vh. Mike

Hej! Og TUSIND tak fordi du gider bruge tid på en kommentar :D

Er selv ikke den største fan af blastbeats, og bruger dem normalt KUN hvis som du selv siger det kan løfte nummeret lidt op, altså til rent dynamik :).

 

Hmm tror måske grunden til det kan lyde som om hihat falder lidt er fordi den på mange tidspunkter ikke spiller konstante 8'e dele. Men spiller med på accenter af guitarens riff. Men da man ikke kan høre guitaren så tydeligt, kan jeg godt se det måske er svært at få frem hehe :D

 

Tak for de fede ord! Altid godt at få sine ting set og hørt af andre øjne og øre :)

 

Håret kommer aldrig af ;).

Link til kommentar
Del på andre sites

Selv tak!

 

Fik hørt det en gang mere, og er sgu i tvivl om det egentlig taber fart, som skrevet i første kommentar.

 

Alt andet lige er det vel også uden betydning hvis det sker en gang imellem i en live situation. Vi er kun mennesker.

 

Men fedt med de hihat varianter, det giver ekstra krydderi på det hele.

 

Held og lykke med jeres band fremover :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Selv tak!

 

Fik hørt det en gang mere, og er sgu i tvivl om det egentlig taber fart, som skrevet i første kommentar.

 

Alt andet lige er det vel også uden betydning hvis det sker en gang imellem i en live situation. Vi er kun mennesker.

 

Men fedt med de hihat varianter, det giver ekstra krydderi på det hele.

 

Held og lykke med jeres band fremover :tu:

 

Kan jo sevf. også være farten ryger lidt af.. Men det live !! ;)..

 

Mange tak :)!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu