Vinnie Colaiuta Tilbage Ved Gretsch


Gandrum

Recommended Posts

Og det er sgu da meget cool.. Men helt ærllgt.. En så erfaren herre .. Og så var han nødt til at skifte mærke for st vide at han bedst kan lide gretsch??.. Hmm.. Ok

 

Nå.. Men er der noget særligt ved de kedler?.. Eller er det bare sædvanlige US?

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Han har vel nærmest altid spillet Gretsch, i hvert fald på jobs længe inden han officielt skiftede fra Yamaha til Gretsch. Alligevel er jeg ret træt af alle de lovprisninger han (og andre) altid skal drysse over deres nyfundne/genfundne begejstring over det ene eller det andet mærke - det klinger så hult nå han har skiftet sponsor tre gange i købet af godt et år…

 

Mon ikke det bare er US?

Link til kommentar
Del på andre sites

Han har vel nærmest altid spillet Gretsch, i hvert fald på jobs længe inden han officielt skiftede fra Yamaha til Gretsch. Alligevel er jeg ret træt af alle de lovprisninger han (og andre) altid skal drysse over deres nyfundne/genfundne begejstring over det ene eller det andet mærke - det klinger så hult nå han har skiftet sponsor tre gange i købet af godt et år…

 

Mon ikke det bare er US?

 

Jeg følger åbenbart ikke godt nok med, bliver lige nysgerrig. Hvilke andre mærker har han været omkring her de sidste år?

 

:tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu