Skruer Til 70'er Supra Butt-End - Where To Find?


Louie

Recommended Posts

Hej slagere,

 

Jeg står i den uheldige situation, at skruerne til min butt-end på min elskede B/O-badge Ludwig Supraphonic LM400 er i udu, da jeg ikke har behandlet skruehovederne helt ordentligt.. Dette med resultatet, at seidingen hele tiden løsner sig, og snaren egentlig ikke kan bruges :(

 

Jeg har været i div. byggemarkeder for at finde skruer med samme gevindstørrelse, men de havde ikke skruer i den præcise størrelser.

 

1 million-dollar question: er den en, der ved, hvor kan man finde de skruer?

 

På forhånd tusind tak! :-)

Vh Louie

Link til kommentar
Del på andre sites

Ludwig er jo Amerikansk og derfor er der 99% sandsynlighed for at skruerne er i tommer, hvilket kan være årsag til at de ikke kan fås i almindelige byggemarkeder.

 

En idé kunne være at udskifte hele butt end i stedet. De kan fås relativt billigt hos Stdrums

http://www.stdrums.de/shop/product_info.php?info=p2292_p32.html

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg valgte at finde en søljeboremaskine og bore hullerne op og lave M4 gevind i stedet for, da jeg havde samme problem. Nu er det nemlig samlet med standard M4 unbraco-bolte. Det er noget der dur.

Kreativt!

Jeg tror dog, jeg vælger at bibeholde lilletrommens originalstand såvidt muligt :-)

 

Jeg kan lige se om jeg har nogen i gemmerne..

Eeej, det må du meget gerne, Henrik. Jeg skal selvfølgelig nok betale, hvis du finder noget :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu