Mine Padder Larmer!


Simon Klejnstrup

Recommended Posts

Jeg har lige købe 2 af dem her af Lars Frimodt - og de er FEDE!

Eneste minus er at de er lavet i meget hård plast, så de larmer så meget akkustisk at venuet skal være kæmpestort for at den akkustiske lyd forsvinder i lydbilledet. Og sådanne venues spiller jeg ikke så tit på :(

Derfor vil jeg hære om der var nogen derinde der havde et smart tip til at lyddæmpe dem?

 

Mvh

 

49C51BE1-F8F6-4CBB-8FD1-C0AF6D14866B_zps

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Jeg har lige købe 2 af dem her af Lars Frimodt - og de er FEDE!

 

Eneste minus er at de er lavet i meget hård plast, så de larmer så meget akkustisk at venuet skal være kæmpestort for at den akkustiske lyd forsvinder i lydbilledet. Og sådanne venues spiller jeg ikke så tit på :(

 

Derfor vil jeg hære om der var nogen derinde der havde et smart tip til at lyddæmpe dem?

 

Mvh

 

49C51BE1-F8F6-4CBB-8FD1-C0AF6D14866B_zps

Det var alligevel utroligt! Slår du vildt hårdt på dem? Jeg har haft dem med på mange baggearsjobs små steder, hvor det ikke har været noget problem. Måske du bare skal have lidt bedre monitor på dem? Tænker at hvis du ikke så godt kan høre dem helt naturligt banker mere igennem på dem?

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, ikke usædvanlig hårdt.

 

Det kommer sig af at jeg før har spillet elsæt på et lille venue hvor jeg fik at vide at mit ride bækken kunne høre akustisk og det blendede med de samples det spillede.

Paddet her er højere akustisk end mit ride bækken så jeg er bare bange for at det kunne ske igen.

 

Har altid monitor så jeg kan høre mit el-gear, men problemet kommer som sagt mere af en bekymring end en konkret oplevelse :-)

 

Har i øvrigt bestilt en Evans Sound Off plade hjem his 4sound, så må vi se hvordan den virker..

Redigeret af Simon Klejnstrup
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu