Stik Størrelser

Webfetter
 Share

Recommended Posts

Hvilke Stikker Bruger i, Ser da 7A er De mest Brugte,

Jeg bruger 7A og Lige fortiden Mine Dejlige 7AN :hmm:

Har også Nogle 5AN men Kan ikk Spille "rigtigt" med Dem, Syntes det er Rimelig Svært altså fordi de er Meget Tunge

Men Hva Bruger i, ?

Guest Chubby Unthight

Efter veldig mange stikker og nogle totalt vablete fingre. Så er mit stikke valg faldet på Vic Firth 5A extreme, extreme stikkerne er nogelt længere end de normale Vic Firth 5A.

Har osse spillet med nogle Oak China stikker, super god vægt og balance. Men flækker for et godt ord.

Men hvis du er ved at finde "dine" stikker, så er det bare at finde sin egen greje.

Men 7A, er nu lige lovlig tynde spørger du mig, men smag og behag.

Guest V.I.P.
Men jeg Kan ikke Lide 5A/5AN Ved bare Ikke Hvorfor, ?

well... Jeg har altid spillet med 7a, dvs. i 5-6 år.

Men for ganske nylig anskaffede jeg mig nogle vic firth 5A.

Hold fast de var ubehagelig og nogle store klodser. :-o

Men efter nogle dage og timer kun med 5A vender man sig til dem, og jeg må sige at jeg blev positivt overrasket. Det hele går faktisk hurtigere og er mere "rent". Man skal heller ikke bruge så mange kræfter og stikken bounder mere frit synes jeg. ^_^

Når jeg hiver 7A frem er de biiitte bitte små, og alt for lette og mærkes helt døde på skindet. :oops:

Jeg kan kun anbefale at give 5A en chance éen uges tid, og så tror jeg du kan mærke en radikal ændring i dit trommespil og måden du spiller på. :-)

- mvh André

well... Jeg har altid spillet med 7a, dvs. i 5-6 år.

Men for ganske nylig anskaffede jeg mig nogle vic firth 5A.

Hold fast de var ubehagelig og nogle store klodser. :-o

Men efter nogle dage og timer kun med 5A vender man sig til dem, og jeg må sige at jeg blev positivt overrasket. Det hele går faktisk hurtigere og er mere "rent". Man skal heller ikke bruge så mange kræfter og stikken bounder mere frit synes jeg. ^_^

Når jeg hiver 7A frem er de biiitte bitte små, og alt for lette og mærkes helt døde på skindet. :oops:

Jeg kan kun anbefale at give 5A en chance éen uges tid, og så tror jeg du kan mærke en radikal ændring i dit trommespil og måden du spiller på. :-)

- mvh André

Sjovt har har lige oplevet præcis det samme. Spillede normalt med vic firth steve gadd signature, men da de var helt slidt ned, prøvede jeg nogle pro mark stikker (5a), som jeg havde fra en gammel handel. De er simpelthen for vilde. Meget bedre feeling og kontrol en de lette 7a stikker.

Nu spiller jeg med "tiger" 10kr stikker ;-) i øveren (de er jo billige) og laust sonne signature stikker (skulle lige prøve dem). Men kan nu bedst lide de pro mark. Kan desværre ikke rigtigt støve dem om nogle steder. Hvem handler med promark?????

hmm. vidste ikke at slagtøjscentret gjorde... også dem på frederiksberg????

Jeps...

De har dem vist i den der reolting, som stativet med Vaterstikker står på.

Deres udvalg af dem er ikke super stort, men hvis det bare er en almindelig 5A burde de have dem. Ellers kan de helt sikkert bestille dem hjem.

Jeps...

De har dem vist i den der reolting, som stativet med Vaterstikker står på.

Deres udvalg af dem er ikke super stort, men hvis det bare er en almindelig 5A burde de have dem. Ellers kan de helt sikkert bestille dem hjem.

Super... tjekkede også lige deres hjemmeside. Sørme så:oops:

Underligt at jeg ikke har lagt mærke til det før

Jeg vil virkelig sige at den ultimative stik til mig som Funk/Jazz/lidt rock - trommeslager er helt klart og uden diskussion Zildjian's:

"John Riley sig."(Concert Jazz)

I størrelsen er minder det Vic Firth 8d men John riley stikken har en federe tip og vægten er placeret anderledes fedt. :oops:zoomImage_1622.JPG