David Sachsenskjold Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Er der nogen af Jer "skabs klassiske" folk som kunne tænkte jeg at assistere en enkelt weekend i Fyns Amts Ungdomssymfoniorkester ? Der er et orkester med medlemmer i alderen 14-26 år, så er du inden for den alders kategori, vil du nok passe bedst ind. Rejsen til og fra Odense bliver betalt, og der er gratis overnatning og mad begge dage. Programmet vi skal spille er rigtig fedt: et stykke og Saint Säens med MEGET (!) slagtøj - fire mand - og så Thaikowskis 4. symfoni, hvor der er brug for tre i gruppen. Lad høre, hvis du er frisk ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Hvornår er der snakke om? Og hvor i odense? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yamaha freak Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Ja, hvad hvor og hvilke stemmer mangler i folk til?.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Sachsenskjold Posted April 12, 2006 Author Share Posted April 12, 2006 Hej Stefan og Yamaha Freak ! Herligt, at I er så hurtige til at svare, for det haster lidt med at få på plads, hvem der spiller. Hvornår er der snakke om? Og hvor i odense? 29. og 30. april på Det Fynske Musikkonservatorium og i Odense Koncerthus. hvilke stemmer mangler i folk til?.... Som det ser ud lige nu mangler vi en mand til triangel eller kastagnetter. Begge dele store stemmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_50 Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Hej Stefan og Yamaha Freak ! Herligt, at I er så hurtige til at svare, for det haster lidt med at få på plads, hvem der spiller. 29. og 30. april på Det Fynske Musikkonservatorium og i Odense Koncerthus. Som det ser ud lige nu mangler vi en mand til triangel eller kastagnetter. Begge dele store stemmer. Ej skod at være rockmusiker/ikke særlig klassisk og alligevel skulle noget andet den weekend... Jeg har altid gerne villet være med i noget på triangel (bare for, når folk spøger, hvad man spiller, at kunne svare "triangel" og virkelig have den fede attitude... det kunne være så fedt! ) Undskyld jeg er vist nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Moll Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Hvis man er en 19 årig jazz'er fra Odense som er villig til at ofre noget tid på det, kunne det så have din interesse? Har indtil for et år siden spillet 2 års klassisk lilletromme ved forskellige undervisere, og været med i en enkelt mindre opsætning af et stykke jeg ikke kan huske hvad hed Jeg har aldrig spillet triangel eller kasagnetter, men er lærenem og kan finde mig tid til at lære det. Jeg har ikke noget for i weekenden 29-30 April, så det kunne sagtens lade sig gøre. Du er velkommen til at ringe til mig hvis det har fanget din interesse - 21 69 54 50 Ellers er min mail : kaspermoll@gmail.com Jeg er i Jylland at spille balle jobs her Torsdag, Fredag og måske Lørdag - Men send en sms eller vær heldig at få fat på mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Sachsenskjold Posted April 13, 2006 Author Share Posted April 13, 2006 Hej Kasper ! Du kan tro det har min interesse. Det gør det alt andet lige også lidt nemmere, når du er lokal - Reserver endelig weekenden, så vender jeg tilbage med yderlige oplysninger efter Påske. God Påske alle mand ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nico Sveinsson Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Ville gerne. Men har ikke mulighed for at komme i den weekend.. Håber du finder en.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarkass Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Som det ser ud lige nu mangler vi en mand til triangel Haha hvad sker der her er det 1. april heheh !?! Hvis ikke, skulle man sq blive "seassion Triangleslager" igen sry for offtopic mvh Bjarke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MadsBas Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Saint Säens skrev godt nok noget underlig musik. Men det er nu ret underholdende at høre på. Bare ikke mens man kører bil eller støvsuger stuen, så blir det for kompliceret. Men specielt de der dyre-marcher han skrev er morsomme. Man er ALDRIG i tvivl om hvilket dyr der "spilles" om Så hermed en opfordring til alle jazz'n rock boys, tag en lytter på det. Det skader jo ikke at udvide sin horisont ind imellem Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarkass Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 NU vil jeg jeg vide et Gutter!! Hvem af jer fik Tjanses med den Traingle ??? SIG DET! eller blev det aldrig til noget ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Sachsenskjold Posted February 11, 2007 Author Share Posted February 11, 2007 Det gjorde Kasper Moll, Odense Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Moll Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 NU vil jeg jeg vide et Gutter!! Hvem af jer fik Tjanses med den Traingle ??? SIG DET! eller blev det aldrig til noget ? Det blev mig.. Og nu skal jeg måske snart på turne med FAUST.. Det kigger vi på Onsdag.. Det er faktisk ret så sjovt og fedt at spille lidt klassisk Bjarke, nok ikke lige noget for dig... Men... Ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Sachsenskjold Posted February 11, 2007 Author Share Posted February 11, 2007 Drengen spillede også stortromme ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarkass Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Det blev mig.. Og nu skal jeg måske snart på turne med FAUST.. Det kigger vi på Onsdag.. Det er faktisk ret så sjovt og fedt at spille lidt klassisk Bjarke, nok ikke lige noget for dig... Men... Ja HAHA det må sq være noget der gir ar på sjælen ! haha 2 kolde tuborg til den der poster et billeder af Moll der fyrer den max af på triangle !!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Sachsenskjold Posted February 15, 2007 Author Share Posted February 15, 2007 2 kolde tuborg til den der poster et billeder af Moll der fyrer den max af på triangle !!!!!! sådan et billede tror jeg desværre ikke der findes (endnu), men han lignede lidt hende her, da han spillede ! http://www.galenfrysinger.com/asia/kyrg41.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Moll Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 HAHA det må sq være noget der gir ar på sjælen ! haha 2 kolde tuborg til den der poster et billeder af Moll der fyrer den max af på triangle !!!!!! Må jeg selv tage billedet? - Skal jeg absolut være iklædt jakkesæt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Moll Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 sådan et billede tror jeg desværre ikke der findes (endnu), men han lignede lidt hende her, da han spillede ! http://www.galenfrysinger.com/asia/kyrg41.jpg ... - Man mangler jo ord Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarkass Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 haha det er fandeme ømt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts