Jump to content

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Posted
Jeg har købt dem i prodrums, og jeg synes sq de er fede selvom de er lidt pebrede i prisen.

/Fø

Hvad gav du for dem, Fø?

M

Posted
Jeg har købt dem i prodrums, og jeg synes sq de er fede selvom de er lidt pebrede i prisen.

/Fø

Hvad gav du for dem, Fø?

M

lidt over en tudse så vidt je husker.

/Fø

Posted

Jeg tænkte på om man ikke bare kunne bruge hørerværn med "in-ear"-headphones (eller hvad man nu skal kalde dem for!!). Altså putte in-ear headphones i ørene og så et høreværn ud over......bare en ide! Har nogen prøvet det??

:D

Posted

for at gøre det nemmere så kunne man også bruge de der in-ear headphones, der samtidig virker som ørepropper. Jeg mener Shure laver dem og det tilhørende grej.

mvh Gorm Dannesboe

Posted

Jeg bruger dem ikke live. Jeg buger dem til at øve med hvis jeg spiller til musik.

Ellers bruger jeg propper, eller ingenting. Kommer an på hvor jeg spiller, og hvordan lydniveauet er.

/Fø

Posted
Miker i trommerne op og sender det igennem? Ellers ryger al toppen da fuldstændigt!?? Dermed også feelingen med sættet...hmm.

Mvh

Jeg skal bruge dem til øvning primært, men også til at få bassisten monitored og min stortromme.

Desuden har de nogle magen til Slagtøjscentret:

http://shop.slagtojctr.dk/product.asp?product=2885

M

• 1 month later...
Guest Alvar fra Norge
Posted
Miker i trommerne op og sender det igennem? Ellers ryger al toppen da fuldstændigt!?? Dermed også feelingen med sættet...hmm.

Mvh

Jeg skal bruge dem til øvning primært, men også til at få bassisten monitored og min stortromme.

Desuden har de nogle magen til Slagtøjscentret:

http://shop.slagtojctr.dk/product.asp?product=2885

M

Bra sagt!! :tu:

• 2 months later...
Guest Gæst_Andreas
Posted

Forskellen på de der og shure er at shure er meget dyrere.... nogle af dem koster vist omkring 6000 kr og så skal de også speciel støbes til dit øre... der er også dem der hedder Sensphonics som er dem Lars Ulrich og mange af de andre store bruger, men de er også meget dyre... ville selv rigtig gerne kunne spille med sensaphonics monitorer, men det er simpelthen for dyrt...