Sommerens trommeslagere...

Gunnar Kristiansen
 Share

Recommended Posts

Hmm.... jeg har desværre ikke været synderligt imponeret her i sommer. Jeg synes jeg har set meget..

Men jeg er nok også lidt atypisk. Jeg kan ikke flippe over det der Kashmir, ikke for at ramme Asger. Men jeg synes det virker som om at mange er på den stil... Så også MEW på Skanderborg igår... og igen, jeg står ikke på tæer og flipper helt ud over hvordan de BARE er rå og alternative :tu: . Jeg synes bare rigtig meget af det nye der skal være så garage rocket som muligt. Jeg er lidt til en anden stil.. Og den har der desvære ikke været så meget af i år.

Med frygt for latterliggørelse, så må jeg fortælle at jeg faktisk havde en fed oplevelse ved at se Det brune punktum.. Har set dem nogle gange. Men en af gangene var Per Ekdahl på og han er altså en fornøjelse at høre på (det er Thomas Duus bestemt også) Men Per laver dæleme en god Pop tromme, og det passer perfekt til Det Brunes glade pop melodier..

Ligeledes er det også en fornøjelse at høre "ikke-tromeslageren" Nikolaj Steen trykke den af med Sanne. Han er fucking ligeglad, og spiller bare det han synes er fedt... og det ER virkelig fedt. Der er god energi og fantastisk stage appereance. Det kan jeg godt li...

Så overværede jeg en koncert med Danser med drenge på Skanderborg, de har fået Kasper Foss på trommer, og det fungere også rigtig godt. Men det sjove var at de i dagens anledning havde fået gode gamle Jan Sivertsen med på Perc, det var fandme sjovt at se... Ved ikke om nogen herinde kan huske ham. Men han huserede meget i 80'erne med bla. Tøsedrengene og Lis Sørensen osv. Det var en skæg oplevelse..

Nå, men det var jo kun lidt betragtelser fra en "pophoved" som mig..

Fortæl!

:D

I går så jeg Kresten Osgood på Gl. holtegård, med Krististian Jørgensen Quartet. VILDT!! Ham der krastian spiller violin, og fandme gal til det! Han havde en ordentlig omgang boss overdrive pedaler med til sin violin!! Det lød SÅ fedt! og så fyrede han en guitarsolo af på sin violin... de gamle damer holdt sig for ørene. :tu:

Kresten spiller helt ok, men er SLET ikke oppe på niveau (rigtigt?) med Jonas Johansen! Han tager alle de skandinaviske jazz-trommeslagere ud jeg har hørt!

Nårh, ja. så har jeg jo set Søren Frost, med sp just frost, (!) og også kashmir (asger techau). :D

specielt søren var cool! købte cd'en Live in cph. godt valg. ( :D ) FED CD!! alle burde ha den.

band mrazem var også fedt!

hilsen mathias

Hmmm, har ikke set så mange bands, men har til gengæld fundet en overdrevet fed trommeslager som hedder Rasmus Dahl. Han spiller i bandet To Be Announced. En sand fryd for øret. I skulle tjekke ham ud.

Og lige en personlig note til vores egen Mathias: Der findes en editér knap så du slipper for at poste to gange.

Hmmm, har ikke set så mange bands, men har til gengæld fundet en overdrevet fed trommeslager som hedder Rasmus Dahl. Han spiller i bandet To Be Announced. En sand fryd for øret. I skulle tjekke ham ud.

Og lige en personlig note til vores egen Mathias: Der findes en editér knap så du slipper for at poste to gange.

smart.. tak

:unsure:

:unsure:

Kermit du har vist trommeslageren fra det der to be a.. her. tillykke med det.

• 2 months later...