Gunnar Kristiansen Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Med dette nye forum kaldet "musik & soli", er der fyldt et hul ud, som har vokset sig større og større på det sidste. Behovet for et sted at poste links til eksempelvis et sted som www.youtube.com, har igennem de par måneder gjort sig gældende. Derfor får Trommeslageren.dk nu denne nye kategori. Forummet er endvidere tænkt som en inspirationskilde for trommespil og udvilkling - hvorfor den også er placeret i kategorien af samme navn. Det skal dog kraftig understreges, at det ikke er tilladt at poste links bit torrent filer og andre formater (.mov, mp3 osv.), med mindre indholdet af disse ikke er beskyttet af ophavsret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Andersen Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 fint tiltag... Så er det bare med at smide de fede trommevideoer op drenge.. Og ikke for mange reposts Mvh Bongo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulle3000 Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Dejligt. Fed ide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nico Sveinsson Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Er meget enig med de andre. Fed ide. Bliver spændende at se hvad folk vil lægge af ting.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
difquin Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Så må vi håbe, at folk kan finde ud af at lægge den slags her, og ikke i f.eks. off topic eller generel debat! Men godt tiltag, helt sikkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ebbe Kjær Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 dirty pants... den ide er fræk!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Duun Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Så kommer jeg jo til at tænke på: Må man f.eks gerne linke til en .mp3 fil som er til gratis download hos Drummerworld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
søulken Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Så kommer jeg jo til at tænke på: Må man f.eks gerne linke til en .mp3 fil som er til gratis download hos Drummerworld? Ja for drummerworld ar også helt styr på ophavsretten, så de uploader intet ulovligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Morkel Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Det skal dog kraftig understreges, at det ikke er tilladt at poste links bit torrent filer og andre formater (.mov, mp3 osv.), med mindre indholdet af disse ikke er beskyttet af ophavsret. Det samme står jo egentlig også på youtube.com før man uploader en video. Jeg tror dog at det er de færreste der har fået rettigheder til at uploade alle de musikvideoer og andet der oftest er ophavsrettighedsbeskyttet (eller hvad det hedder?) Jeg kan godt se at det ville se grimt ud for ts.dk hvis siden blev brugt til at uploade ulovligheder - men er det ikke lidt det samme at linke til et sted hvor der uploades ulovligheder. Jeg har selv haft linket til flere videoer på youtube.com, så det er ikke for at pudse min glorie at jeg skriver dette indlæg - kun pga en ren nysgerrighed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Andersen Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Det samme står jo egentlig også på youtube.com før man uploader en video. Jeg tror dog at det er de færreste der har fået rettigheder til at uploade alle de musikvideoer og andet der oftest er ophavsrettighedsbeskyttet (eller hvad det hedder?) Jeg kan godt se at det ville se grimt ud for ts.dk hvis siden blev brugt til at uploade ulovligheder - men er det ikke lidt det samme at linke til et sted hvor der uploades ulovligheder. Jeg har selv haft linket til flere videoer på youtube.com, så det er ikke for at pudse min glorie at jeg skriver dette indlæg - kun pga en ren nysgerrighed. Har det ikke noget at sige at man IKKE kan downloade videoerne på f. eks youtube? For det kan man da ikke, vel?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Morkel Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Har det ikke noget at sige at man IKKE kan downloade videoerne på f. eks youtube?For det kan man da ikke, vel?!? Det kan du måske godt have ret i? Der er vel altid en måde at få fat i filerne, da de jo bliver gemt i "temporary internet files". På video.google.com er det i hvert fald muligt at downloade videorne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamreloppen Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Så har jeg et sted til min video:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts