Kulturnat I Morgen Fredag

Henrik Lund
 Share

Recommended Posts

Kan jeg ikke få et job hos jer, Henrik? ;)

Jeg kan bare gå og feje på lageret, og ellers være behjælpellig hvor der "mangler en mand til manuelt arbejde". :tu:

P.S. Jeg ved en fandens masse om Paiste-bækner :)

P.P.S. Og ha' en rigtig god aften, alle sammen!!!!! :P

Edited by Olje

Fedt Henrik, så ses vi jo i aften! Det kunne snildt være, at jeg snupper min 10"x10" Pearl BRX-tom med for at få lidt tips og vejledning.

Vil man skulle stå i den uhyrlige tilbuds-kø udenfor, hvis man vil til Mike Terrana-event'et og til jeres tromme-stemme-sjov? Eller er det bare i tromme-butikken uden monsterkø? :tu:

jamen så kommer jeg sgu til københavn... tror ikke jeg skal have nogen sæt, men synes det er et hyggeligt arrangement... :-)

Henrik... jeg sender dig lige en pm...

mvh

Emil

Så giver du vel også den meget omtalte solo, ik?? :huh:

Øv bøv, kan ikke i aften :-(

Kunne ellers være hyggeligt :D

God aften til alle der dukker op :hmm:

Jeg er sikker på vi er i så godt humør at vi er til at handle med :D

Hm... Det mærkede jeg nu ikke noget til. Kan være jeg spugte den forkerte mand? Jeg fik i hvert fald at vide, at hverken stikker eller den øveplade jeg havde kig på, kunne afføde lidt rabat. Men ok. Jeg fik et 20" Superkick med hjem til 1,- så jeg brokker mig ikke... :doo:;)

Hm... Det mærkede jeg nu ikke noget til. Kan være jeg spugte den forkerte mand? Jeg fik i hvert fald at vide, at hverken stikker eller den øveplade jeg havde kig på, kunne afføde lidt rabat. Men ok. Jeg fik et 20" Superkick med hjem til 1,- så jeg brokker mig ikke... ;):D

Var det det der var gaven eller hvad?

kunne selvfølgelig ikke komme alligevel :doo:;)

Hrmf... Kan godt ske, jeg kun var der et smut, men jeg blev sgu' ikke tilbudt nogen gave. Heller ikke selvom jeg havde min ts.dk t-shirt på... :tu:

Hvilke andre gaver var der, udover det 7" splash?

Havde du dog bare spurgt efter mig..... Det var enten 7" Byzance eller 10" Amun, begge Meinl splash!

Havde du dog bare spurgt efter mig..... Det var enten 7" Byzance eller 10" Amun, begge Meinl splash!

Hehe... Vi løb faktisk ind i hinanden. Jeg stod og præsenterede mig for Mathias. Men nevermind. Jeg har de splashbækkener, jeg har brug for. Dem kan andre nok få mere glæde af end mig. :tu:

og jeg kunne jo ikke komme alligevel... :D

den tog billet som jeg havde bestilt i går aftes til kbh, var åbenbart ikke registreret, så jeg kunne ikke komme med...

jeg tog så istedet til århus hvor jeg fik begge de sabian hihats til 600 pr. stk, og et shure drum mic sæt...

beklager Henrik... men arranger en YAMAHA demo aften, så kommer jeg 812% sikkert... :tu:

mvh

Emil