Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Vi er guitarist og trommeslager (eletriske) der for sjov har haft en øver med midifiler, men problemet er at man HURTIG kan kommer bagefter eller foran musikken.

Hva gør man ?? nogle gode fif... :D

Edited by pad
Posted

Find en metronom. Sæt den f.eks til 120bpm og spil en rytme eller noget - så efterhånden bliver det bedre hvis i øver jer hverdag :D

Ved godt det er en træls vej, men der er næsten ikke andet for og jeg gør det nemlig selv hverdag (bare 10 min. pr. dag)

Posted

Syng med på det du spiller til. Det gør at du ikke mister fra fokus fra det som du spiller til/med... Problemet er at folk ofte mister koncentrationen istedet for at tænke på groovet og sangen.

Posted

Det har rigtig meget med koncentrationen at gøre, men selvf også noget med hvor øvet/tight man er.

Istedet for at synge, vil jeg anbefale at nynne med, da det aktiverer nogle hormoner i dig, som gør at du ikke bliver træt, hvis det er hurtig musik (dødsmetal/black) noget man bliver træt af, kan det jo være din form den er gal med..

The Tormentor

Posted

Keep it simple! Tag det helt fra bunden og LYT til musikken. Normalt er det jo trommerne der styrer showet, men i den her sammenhæng er det midi-filerne der styrer dig/jer...! Men det er sindsyg god træning...!